Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Branża turystyczna zaangażowana w szkolenia

Napisany przez M-S-M, dnia 2013-10-11 12:58:36

Nie od dziś wiadomo, że w zarówno turystyka, hotelarstwo, jak i gastronomia to takie branże, w których trzeba nieustannie podnosić kwalifikacje, zmieniać oferty czy poszerzać obszar działania – wszystko po to, aby utrzymać się w czołówce usługodawców i tym samym zapewnić wysokie zyski.

Już samo pojęcie „usługa hotelowa” zmieniło się tak bardzo na korzyść gości, że trudno tu mówić o szablonowym podejściu do obsługi klienta, a o bardzo spersonalizowanym traktowaniu każdej dokonanej rezerwacji. Jedni zadowolą się noclegiem i pysznym obiadem, a inni będą chcieli dodatkowo spędzić aktywnie czas przed zaśnięciem czy zażyczą sobie masażu tajskiego po ważnej rozmowie biznesowej. W tej branży nic już nie dziwi, dlatego ciągła gotowość do spełniania zachcianek gości musi być poparta doskonałym wykształceniem, kulturą osobistą i stałym poszerzaniem wiedzy o kolejne obszary.

Podobnie wygląda sprawa w przypadku obsługi gości czy to w restauracji hotelowej czy też w barze. Działanie musi być tak poprowadzone, aby i klient był zadowolony oraz zysk utrzymywał się na wysokim poziomie. Szkolenia z obsługi gości i nienagannego prowadzenie finansów w tym wypadku są normą i trzeba przyznać, że te są organizowane w hotelach dla personelu i to dość często.

Istotne jest również uczestnictwo w targach branżowych na których nie tylko można „podejrzeć” konkurencję, zdobyć nowe intratne kontrakty, ale także na własne oczy zapoznać się z panującymi trendami, a wszystko po to, aby w szybkim tempie wprowadzić zmiany u siebie w obiektach i znów cieszyć się komplementami zadowolonych gości hotelowych. A jak wiadomo w dzisiejszych czasach opinie na temat pobytu w hotelach są na wagę złota.

Branża turystyczna to bardzo otwarty na nowości sektor naszej gospodarki, o czym świadczy chociażby obecność jej w najróżniejszych nośnikach przekazu, jak na przykład w serwisach społecznościowych typu Facebook czy Google +, w telewizji oraz w ogólnopolskiej i zagranicznej prasie.

Poniżej przedstawiamy dwa przykładowe obiekty szkoleniowe zlokalizowane w Polsce, gdyż czasami warto zorganizować szkolenie poza własnymi murami.

Centrum Szkoleniowe Twins

Warszawa
Ponad 80 noclegów, 4 wygodne sale szkoleniowe i tereny plenerowe na eventy

Centrum Szkoleniowe "Jałowcowa Góra"
Dobczyce k Krakowa
7 sal szkoleniowych, 140 miesjsc noclegowych i centrum SPA.

 

Inne sale i polecane obiekty szkoleniowe

 

M-S-M

Użyte tagi: szkolenia dla hotelarzy, obiekty szkoleniowe, szkolenia, sale szkoleniowe

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.