Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Napisany przez prasowa, dnia 2022-05-13 09:34:33

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać.

 

Agencja eventowa podpowiada, jak przygotować event roku!

Bez wątpienia istnieje wiele ważnych powodów, dla których warto zorganizować eventy firmowe. Efektem tego typu wydarzeń może być rozwiązanie konfliktów, działających destrukcyjnie na zespół, zbudowanie odpowiedniej atmosfery wśród pracowników lub lepsza praca w grupie. Ważne, aby dobrze zaplanować takie wydarzenie i określić cele. Nikt nie zrobi tego lepiej niż agencja eventowa Commplace.

 

Firmę tworzą ludzie

Coraz mniej firm zastanawia się po co organizować eventy firmowe i przechodzi do działania, zdając sobie sprawę z korzyści, jakie niosą za sobą tego typu wydarzenia. Każdy pracodawca wie, że wydajność pracowników jest tak dobra, jak ich samopoczucie. Tworzenie wartościowych relacji w grupie jest ważnym czynnikiem w budowaniu poczucia bezpieczeństwa i przynależności do firmy. Takie poczucie gwarantuje zaangażowanie w realizację jej celów biznesowych. Dobrą inwestycją w polepszenie relacji między pracownikami jest więc organizacja wydarzeń, które sprzyjają jej pogłębianiu. Aby to było możliwe, trzeba działać z wizją celu. Zamiast kolejnego wydarzenia z kalamburami w firmowej salce szkoleniowej, postaw na imprezę szytą na miarę, z dopasowanym indywidualnie scenariuszem.

 

Agencja eventowa pozwoli uzyskać konkretne korzyści

Do organizacji eventu firmowego nie jest potrzebny żaden konkretny powód, ale jeśli taki jest – tym bardziej istnieje świetna okazja by go celebrować. Jednak niezależnie od tego, czy firma organizuje coroczną ceremonię wręczenia nagród i kolację, letni piknik czy przyjęcie świąteczne, każdy z tych eventów to coś znacznie więcej niż tylko okazja do tego, by się odprężyć. Podczas eventu firmowego masz możliwość poznania swoich pracowników od zupełnie innej strony - cicha księgowa może się okazać urodzonym liderem. To także wyjątkowa sposobność do promowania kreatywności wśród pracowników, zwiększenia ich morale i stworzenia jeszcze bardziej zmotywowanego zespołu.

Mnogość motywów, dla których organizuje się eventy firmowe, może przyprawić o zawrót głowy. Wyzwaniom organizacji udanej imprezy sprosta tylko doświadczona agencja eventowa. Taka, która zaplanuje wydarzenie począwszy od wyboru odpowiedniego miejsca, po przygotowanie niezapomnianych atrakcji.

 

 

Agencja eventowa - skalkuluj, co się bardziej opłaca

Eventy firmowe są zwykle planowane z myślą o dużej grupie uczestników. Organizacja takiego wydarzenia niesie wiele wyzwań. Oprócz wyboru odpowiedniego miejsca, należy również pomyśleć m.in. o zamówieniu cateringu. A może lepiej od razu postawić na lokal, który serwuje jedzenie? Co sprawdzi się lepiej – zespół czy DJ? Jakie atrakcje zaplanować dla uczestników imprezy? Jeśli nie robisz tego na co dzień, trudno ci będzie odpowiedzieć na te pytania i podjąć dobrą decyzję. Rynek eventów rządzi się własnymi prawami. Nie mając wypracowanych kontaktów ani sprawdzonych partnerów, finalnie może się okazać, że samodzielna organizacja imprezy wyjdzie firmę drożej, niż w przypadku, gdy zajmie się tym profesjonalna agencja eventowa.



Użyte tagi: Agencja eventowa, event, promocja, konferencje

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2022 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.