Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Czy warto wynajmować przestrzeń biurową?

Napisany przez WP, dnia 2016-10-12 11:16:20

Od jakiegoś czasu w naszym kraju powstaje coraz więcej biurowców, czyli centrów biznesowych. Obecnie, najwięcej z nich buduje się w większych miastach, w których wiele firm ma swoje siedziby i biznes tak naprawdę kwitnie. Coraz częściej takie centra rosną jednak niedaleko centrów mniejszych miast. Okazuje się bowiem, że zainteresowanie tym tematem jest coraz większe. Wielu przedsiębiorców marzy o tym, aby właśnie w takim budynku otworzyć swoją działalność.

Zazwyczaj są to bowiem budynki niezwykle eleganckie i nowoczesne. Wyposażone są one w inteligentne systemy, które samodzielnie sterują wilgotnością powietrza i temperaturą. W budynkach są oczywiście również zamontowane windy i inne udogodnienia, na przykład dla osób niepełnosprawnych. Poza tym, w takich miejscach funkcjonują również dobre punkty gastronomiczne, z których usług można bez problemu korzystać o każdej porze, bez konieczności opuszczania budynku. Te bardziej prestiżowe, na przykład w Warszawie, wyposażone są niekiedy nawet w restauracje, w których można przeprowadzać spotkania biznesowe.

Jakie jeszcze udogodnienia niosą za sobą centra biznesowe?

  • Przede wszystkim, można tam wynajmować przestrzeń biurową. Może być to biuro samodzielne, lub open space.

  • Takie biuro można samodzielnie urządzić, całkowicie według własnych upodobań, lub zdecydować się na wynajem urządzonego już biura. Zazwyczaj są to bardzo eleganckie i nowoczesne meble biurowe. Można również wynająć cały sprzęt komputerowy.

  • Każde biuro podłączone jest do Internetu oraz do sieci telefonicznej. Wszystkie opłaty za prąd, Internet i inne udogodnienia wliczone są w stałą cenę wynajmu i nie trzeba się nimi martwić co miesiąc, opłacając faktury.

  • Istnieje możliwość prowadzenia wirtualnego biura pod danym adresem.

  • Klienci centrum biznesowego mogą również bez problemu wynajmować sale konferencyjne i szkoleniowe. Są to bardzo nowoczesne sale, wyposażone w meble, ale również odpowiednie oświetlenie i sprzęt. Mają one również klimatyzację i regulowane żaluzje lub rolety.

Coraz więcej osób decyduje się więc na wynajem takich przestrzeni biurowych. Zazwyczaj centra budowane są niedaleko ścisłego śródmieścia. Dzięki temu, każdy klient, ale również pracownik będzie mógł bez problemu dostać się do siedziby biura dzięki komunikacji miejskiej. Centra posiadają również wydzielona miejsca parkingowe dla pracowników, dzięki czemu nie muszą się oni martwić o to, gdzie postawią samochody. Oczywiście, klienci centrum również mogą korzystać z miejsc parkingowych, które są dla nich bezpłatne.

Poza tym, wielu osobom, w tym klientom, wydaje się, że wynajem przestrzeni biurowej w prestiżowym wieżowcu nie jest tani. Okazuje się jednak, że koszty są naprawdę niewielkie, w porównaniu do samodzielnego wynajmu lokalu i prowadzenia biura. Trzeba bowiem wziąć pod uwagę wszystkie miesięczne opłaty, które tutaj dzielone są na wiele osób wynajmujących przestrzeń biurową dla swojej firmy. Z pewnością jest to bardzo opłacalne. Warto zapoznać się z ofertą centrum i zdecydować na wynajem.

Poznaj -Stelaże do biurek: Jak dobrać idealny model do Twojego stylu i potrzeb?



Centrum Biznesu
Artykuł został przygotowany przez Centrum Biznesowe Ogrodowa 58- usługi na najwyższym poziomie

Użyte tagi: Centrum Biznesowe Ogrodowa 58, wp, Ogrodowa 58, sale konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.