Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Dlaczego warto brać udział w szkoleniach Employer Branding

Napisany przez WP, dnia 2017-02-20 09:20:35

Zainteresowanie Employer Brandingiem dotarło do Polski już kilka lat temu i szybko stało się obowiązujący trendem w zespołach HR - swoistym "must have" każdej organizacji skupionej na pracowniku oraz kandydacie.

Najczęściej osoby dziś zajmujące się tematem łączą go ze swoją aktywnością rekruterską, marketingową, public relations czy pełnią funkcję specjalisty ds. personalnych. Temat budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy często czujemy intuicyjnie, ale warto swoje przeczucia potwierdzić na profesjonalnych szkoleniach z obszaru EB.

Dlaczego warto w takich szkoleniach uczestniczyć?

Przede wszystkim na takim szkoleniu mamy możliwość usystematyzowania wiedzy, którą pozyskaliśmy czytając blogi, artykuły czy obserwując case study. Często, choć wydaje nam się, ze wiemy jak "robić" EB w swojej firmie okazuje się, że zabieramy się do tematu od środka, a często nawet od końca. Naturalną pokusą dla osób odpowiedzialnych za to zagadnienie jest budowanie narzędzi i kampanii wizerunkowych w mediach, na dalszy plan schodzą zupełnie podstawowe tematy choćby zdefiniowania EVP (employer value proposition) czy określenie grup docelowych. Na szkoleniach najczęściej dostajemy harmonogram i plan jak sprawnie przygotować i wdrożyć kampanię EB idealnie dopasowaną do naszej organizacji. Możemy mieć pewność, że po usystematyzowaniu naszej wiedzy z tego obszaru nie pominiemy żadnego istotnego etapu w tym procesie.

Nie bez znaczenia jest również fakt, iż szkolenia z EB prowadzą praktycy - osoby w wieloletnim doświadczaniem zawodowym, którym chętnie się dzielą. Trenerzy EB to istne kopalnie ciekawych case studies zarówno z polskiego jak i międzynarodowego podwórka, podpowiadają gdzie szukać inspiracji, jakie organizacje stawiać sobie za wzór.

Ponadto rzadko spotkania z praktykiem EB mają charakter nudnego wykładu. Przeciwnie - zdobytą wiedzę na bieżąco można przećwiczy podczas warsztatów i praktycznych zadań. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby podczas szkolenia pracować na konkretnym problemie, z którym boryka się nasza organizacja. Dzięki temu po takim spotkaniu masz szansę wrócić do swojego pracodawcy z konkretną rekomendacją jak daną sytuacją sobie poradzić.

Dużą wartością uczestniczenia w takim szkoleniu jest możliwość skonfrontowania swojej wizji i pomysłów z innymi uczestnikami warsztatu. To daje unikalną możliwość przyjrzenia się swojej organizacji oczyma osób postronnych, usłyszeć opinię osób z branży, jednocześnie niezaangażowanych emocjonalnie w temat. Taka obiektywna ocena naszych działań czy naszego wizerunku jako firmy na pewno pozwoli nam skuteczniej projektować kampanię Employer Brandingową.

Finalnie uczestnictwo w szkoleniach z tej tematyki pozwoli Ci poznać innych pasjonatów EB, nawiązać nowe zawodowe znajomości. Może kontakt nawiązany na takim szkoleniu zaowocuje wspólnymi projektami lub otworzy drzwi do dalszej kariery? Warto zdobywać wiedzę pod okiem doświadczonych praktyków dzięki czemu unikniemy błędów i wywarzania już otwartych drzwi.

Zachęciliśmy Cię? Zapraszamy do sprawdzenia ofert szkoleń z employer branding organizowanych przez bardzoHR :)

Artykuł sponsorowany

Użyte tagi: employer branding, bardzoHR, szkolenia, szkolenie, wp

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.