Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Film o 4 produktach turystycznych Gdańska i Regionu w finale konkursu ART&TUR!

Napisany przez M-S-M, dnia 2012-10-04 13:29:59

Film wyprodukowany przez Inspiros Consulting Group na zlecenie Gdańsk Convention Bureau został wyróżnione przez jury 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych ART&TUR. Gala odbędzie się już 27 października w Portugalii.

Film w reżyserii Alicji Kosickiej z Grupy Inspiros został wyróżniony w kategorii "Film promocyjny/ Destynacja turystyczna". W trwającym nieco ponad 4 minuty spocie przedstawione zostały 4 niepowtarzalne produkty turystyczne Gdańska i Regionu - bursztyn, morze, Solidarność oraz zamki gotyckie.

Inicjatorowi powstania filmu - Gdańsk Convention Bureau zależało, aby pokazać w jaki sposób charakterystyczne dla Trójmiasta i Pomorza wyróżniki turystyczne wykorzystać w turystyce biznesowej. Stąd w filmie zaprezentowano m.in. rejsy ekskluzywnymi jachtami, niepowtarzalną manufakturę bursztynu, szkołę gotowania w średniowiecznych, gotyckich zamkach oraz odwiedzenie warsztatu Lecha Wałęsy - zdobywcy Pokojowej Nagrody Nobla i byłego legendarnego przewodniczącego "Solidarności".

Filmy o 4 produktach turystycznych są ważną częścią kampanii promującej wykorzystanie bursztynu, morza, Solidarności i zamków gotyckich w przemyśle spotkań. Oprócz nich Gdańsk Convention Bureau stworzył, w nawiązaniu do 4 produktów turystycznych, "Podręcznik dobrych praktyk" oraz internetową bazę ofert turystyki biznesowej dostępna na stronie http://www.gdanskconvention.pl/en/Incentive_offers

Międzynarodowy Festiwal Filmów Turystycznych jest organizowany przez Portuguese Tourismology Association APTUR pod patronatem władz miasta Barcelos w Portugalii, gdzie organizowany jest festiwal. Jego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 24-28 października. Podczas oficjalnej gali 27 października rozdane zostaną nagrody za filmy promocyjne i reklamowe w kilkunastu kategoriach m.in. Turystyka Kulturalna, Turystyka Sportowa i Aktywna, Smaki i Zapachy, Ludzie i Miejsca oraz Grand Prix festiwalu. W tegorocznej edycji festiwalu jury oceniło ponad 350 prac konkursowych.

Zachęcamy do obejrzenia wyróżnionego filmu GCB na kanale Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=nS8Wq_HmFVs&list=UUNNFFL1Qx2irDCVazxlo1lw&index=5&feature=plcp

Więcej o samym festiwalu na stronie http://www.aptur.net

 


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 120 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl

Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.