Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Sea & Emotions study tour dla polskich meeting planerów

Napisany przez M-S-M, dnia 2012-09-10 13:40:13

W dn. 29-31.08.2012 Gdańsk Convention Bureau zorganizowało study tour dla 9 polskich firm, organizujących spotkania biznesowe w całej Polsce.

Celem wizyty było zapoznanie uczestników z nowymi możliwościami konferencyjnymi Gdańska i Regionu, co w przyszłości ma zaowocować  wzrostem  ilości konferencji i  kongresów  organizowanych właśnie na Pomorzu. GCB przedstawiło ofertę Pomorza w nietypowy sposób nawiązując do realizowanego projektu  "Cztery  produkty  turystyki biznesowej" stworzonego na bazie czterech miejscowych wyróżników: Zamki, Morze, Bursztyn, Solidarność.
 
Jak przystało na temat przewodni  wizyty  "Sea & Emotions" (morze i emocje) związany z jednym z produktów, przez cały pobyt grupy meeting plannerów nie zabrakło pozytywnych emocji  zarówno podczas zawodów strzeleckich przeprowadzonych na profesjonalnej strzelnicy, jak i podczas gry w piłkarzyki dla 12 osób równocześnie przy 6-metrowym stole. Ponadto  przez cały czas trwania wizyty  uczestnicy brali udział w grze miejskiej  z zastosowaniem nowych narzędzi mediów społecznościowych takich jak Instagram i Foodspotting, które zapewniły  również  niezapomniane wrażenia.
 
Morskie atrakcje zapewnił rejs luksusowym jachtem z Sopotu do Gdańska a element współzawodnictwa przy  samodzielnie przygotowanym  posiłku podczas live cooking w Hotelu Scandic  dodał smaku całości. Drugiego dnia study tour GCB zorganizowało w Amber Expo warsztaty dla członków GOT, którzy mogli porozmawiać i nawiązać kontakty  z meeting plannerami  oraz bezpośrednio zaprezentować swoje usługi. Dzięki temu wszyscy zainteresowani członkowie GOT mieli możliwość aktywnego uczestniczenia w wizycie studyjnej. W Amber Expo zotał też zaprezentowany nowy innowacyjny produkt GCB jakim jest innowacyjna aplikacja kongresowa na smartfony GCBeVENT.
 
Składamy wyjątkowe podziękowania  dla członków Gdańskiej Organizacji Turystycznej, którzy wsparli organizację wizyty studyjnej, a w szczególności dla obiektów i firm : Teja Tur, Hotel Haffner, Sofitel Grand Hotel, PGE Arena, Hotel Gdańsk, Hotel Hilton, Hotel RadissonBLU, Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, Hotel Admirał, Premium Yachting, Hotel Scandic, Amber EXPO, Grupa Kombinat, Aktiv Tours.
 
 Jak wizytę ocenili uczestnicy?
 
"Chcielibyśmy serdecznie podziękować za gościnę w zeszłym tygodniu. Było nam niezmiernie miło uczestniczyć w Waszym study tour, które umożliwiło nam zobaczenia nowych pomysłów, którymi możemy się dzielić z naszymi klientami. Bardzo dobra inicjatywna, świetna organizacja i dobry dobór partnerów" - MAZURKAS DMC POLAND.
 
"Jesteście (GCB) mega profesjonalne - i to było widać na każdym kroku programu. W moim przypadku wyjazd z Wami się opłacił i bardzo dużo z niego skorzystałam! Macie w sobie to "coś" co do Was ciągnie!" - UTE Travel Incentive & Events

"Study tour było cudowne! Cieszę się, że mogłam w nim wziąć udział" -  INTERCRAC.
 
"Jeszcze raz bardzo serdecznie Wam dziękuję za zorganizowanie tego świetnego study tour'a. Cieszę się, że mogłam w nim uczestniczyć i na pewno poszerzyło to moją wiedzę o możliwościach konferencyjnych Trójmiasta. Chciałam również dodać, że dzięki Waszemu serdecznemu nastawieniu i przyjacielskiej aurze, atmosfera była wspaniała!" - DMC Poland.
 
Dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionej firmy Inspiros Consulting Group, już wkrótce dostępny będzie materiał filmowy z całej wizyty studyjnej.
 
Ralacja dostępna jest na FACEBOOK oraz FLICKR.
 
Jeszcze raz wszystkim bardzo DZIĘKUJEMY.


 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl

 

PR

Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.