Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę

Napisany przez link, dnia 2019-07-13 10:27:14

Każdy przedsiębiorca z pewnością wie, jak niełatwe jest zdobywanie nowych klientów, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Trudno jest przetrwać na rynku bez odpowiedniej reklamy.

Przemyślane i dobrze przeprowadzone działania reklamowe pozwalają na skuteczne dotarcie i zdobycie nowych odbiorców. W jaki sposób dotrzeć do klienta? Jakie działania są szczególnie polecane? Sprawdź.

 

 

  1. Dopasowanie do klienta

  2. Windery i inne flagi reklamowe – zalety

  3. Wykorzystanie flag reklamowych

 

 

Dopasowanie do klienta

Przed wyborem formy reklamy, należy najpierw dokładnie określić grupę docelową, czyli odbiorców, do których skierujemy przekaz reklamowy. Od tego zadania w dużej mierze zależy sukces kampanii reklamowej. Inaczej bowiem konstruuje się komunikat oraz wybiera źródło i formę reklamy skierowanej do młodzieży, a inaczej np. do seniora. W przypadku biznesu prowadzonego wyłącznie w internecie, niezbędne i najlepsze będą działania również prowadzone w sieci, jeśli natomiast świadczone usługi czy handel odbywa się „offline”, konieczne jest włączenie do kampanii także mediów czy form reklamy bardziej tradycyjnych.

Po określeniu grupy docelowej, należy się również zastanowić nad odpowiednimi rodzajami reklam. Warto wykorzystywać różnego typu reklamy i działania internetowe, takie jak m.in. AdWords, wyświetlanie banerów, działania w mediach społecznościowych, na blogach z influencerami itp., a także bardziej tradycyjne formy reklam. Wciąż dużym powodzeniem cieszą się klasyczne ulotki i billboardy reklamowe, które sprawdzają się szczególnie dobrze w przypadku budowania wizerunku firmy. Ulotki natomiast są szybkim sposobem na dotarcie do klienta lokalnego, ale należy szczerze przyznać, że coraz bardziej tracą na znaczeniu. Mnóstwo osób bowiem po otrzymaniu ulotki natychmiast wyrzuca ją do kosza, nie spoglądając nawet na jej treść. W dobie bombardujących klientów zewsząd różnych reklam i stojących niemal na każdej ulicy osób z ulotkami, trudno jest więc dotrzeć w odpowiedni i przede wszystkim skuteczny sposób do klientów. Ciekawym i polecanym rozwiązaniem w takiej sytuacji mogą być różnego rodzaju flagi reklamowe.

 

Windery i inne flagi reklamowe – zalety

Dlaczego windery to polecana forma reklamy? Przede wszystkim flagi reklamowe windery charakteryzują się dużą powierzchnią, na której można umieścić dowolną grafikę i komunikat reklamowy. W przeciwieństwie do np. ulotek, banerów internetowych czy gadżetów z logo firmy, są również doskonale widoczne – z łatwością rzucają się w oczy i nie sposób ich przegapić. Ponadto łopoczące na wietrze flagi reklamowe skutecznie przyciągają uwagę odbiorców, w odróżnieniu od choćby billboardów, które – choć duże – coraz częściej stają się dla ludzi „niewidzialne”. Warto także podkreślić, że dobrze wykonane windery cechują się wysoką jakością: są trwałe, solidne, nie blakną pod wpływem słońca i promieniowania UV czy też nie ulegają zniszczeniu pod wpływem deszczu i wilgoci. Spełniają swą funkcję i świetnie wyglądają przez cały rok.

 

 

 

 

Wykorzystanie flag reklamowych

Winder czy flaga reklamowa, pomimo sporych rozmiarów, może być ustawiona w wielu miejscach. Przede wszystkim sprawdzi się w pobliżu wejścia do firmy, sklepu czy lokalu. Jest też polecanym akcesorium na różnego rodzaju targi czy imprezy na świeżym powietrzu. Dzięki powiewającej fladze, dane stoisko będzie widoczne dla potencjalnych klientów już z daleka.

Podsumowując, flagi reklamowe oraz windery są skutecznym i oryginalnym sposobem na zainteresowanie i przyciągnięcie klientów. Warto wykorzystać ich potencjał.

Użyte tagi: promocja, flagi, marketing, firma

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.