Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Marka lokalna dźwignią turystyki

Napisany przez PR, dnia 2013-04-29 10:07:38

15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

  Zagadnienia marketingu miejsc i marki lokalnej są ważnymi, choć nie do końca docenianymi segmentami promocji turystycznej. Okazją do ich omówienia będzie konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Wydarzenie odbędzie się we środę, 15 maja, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze. Współorganizatorem jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Organizatorzy chcą, by wreszcie zaczęto mówić o wizerunku województwa przez pryzmat małych ojczyzn. Konferencja będzie więc okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń z zakresu promocji turystyki.

Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic, pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu, a o festiwalu Impart ESK 2016 opowie Dyrektor Generalny – Krzysztof Maj. Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki, a dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń, Prezes Spółki Stawy Milickie SA – Sławomir Mazurek, Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału Gazety Wyborczej.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli m.in.: Grupa RMF, Radio Luz, Gazeta Wyborcza, gazeta.pl, tuwroclaw.com, proto.pl oraz magazyny: Wiadomości Turystyczne, Rynek Podróży, Rynek Turystyczny, Nowy Marketing i Marketer Plus.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na www.visitkarkonosze.com.

Użyte tagi: turystyka, konferencja, Marketing miejsc – Trendy 2013, konferencje we Wrocławiu, Wrocław

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2022 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.