Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Starwood rewolucjonizuje rynek programów lojalnościowych w hotelarstwie wprowadzając wyjątkowe benefity dla osób często podróżujących

Napisany przez Sheraton Warsaw Hotel, dnia 2012-02-02 13:32:39

Program Starwood Preferred Guest wprowadza najbogatszą w historii ofertę benefitów dla elitarnej grupy osób często podróżujących. W skład oferty wchodzą: usługa 24 Hour Check In, indywidualny ambasador i dożywotni status członkowski.

Nowe usługi skierowane są do wąskiej lecz bardzo zyskownej grupy klientów, która generuje 30% przychodów firmy.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (NYSE: HOT) podnosi stawkę w hotelarskich programach lojalnościowych, aby zyskać większy udział w rynku wśród sprofilowanej i stale rosnącej grupy „mega podróżnych”. Firma ogłosiła dzisiaj nowe benefity, które czynią uznany już program Starwood Preffered Guest (SPG) najbardziej atrakcyjnym programem dla elitarnego segmentu branży.

Im więcej nocy członkowie SPG spędzają w hotelach, tym więcej otrzymują możliwości, jak również spersonalizowanych usług, takich jak: dożywotni status członkowstwa, jedyny w swoim rodzaju 24-godziny check-in i dedykowanego ambasadora Starwood, który zapewnia, że pobyt w danym miejscu jest skrojony na miarę potrzeb.

"Wraz z rosnącą globalizacją mamy coraz więcej „mega podróżnych”, którzy odwiedzają jeszcze więcej miejsc na świecie niż dotychczas” - powiedział Frits van Paasschen, prezes Starwood. "Możliwość kultywowania tego, co nazywamy "wybitną lojalnością” wśród naszych najczęściej podróżujących gości jest większa niż kiedykolwiek. Są to wyrafinowani konsumenci, którzy stali się znudzeni otrzymywaniem punktów i przewidywalnych korzyści. Dlatego zainwestowaliśmy w odrębne
i spersonalizowane benefity, aby nagrodzić tych, którzy, generują duże przychody naszej firmy".

Trzyletni pilot skoncentrowany na najbardziej dochodowych podróżnych zainspirował nowe zmiany
Według van Paasschena, tylko dwa procent podróżnych generuje aż 30 procent zysków sieci Starwood.Mając to na uwadze, firma przez ostatnie trzy lata prowadziła pilot projektu osobistego ambasadora Starwood, aby lepiej zrozumieć potrzeby sprofilowanej grupy klientów.
Starwood wyciągnął wnioski z tego pilota, aby stworzyć nowe benefity skierowane do tej elitarnej grupy członków programu SPG.

"To, co usłyszeliśmy od podróżnych to to, że oczekiwali oni większego wyboru, większej kontroli i bardziej spersonalizowanych usług" - powiedział Mark Vondrasek, wiceprezes ds. marketingu relacji i lojalności. "Dzisiaj, dzięki technologii mamy możliwość lepiej zrozumieć naszych gości, ich preferencje, a nawet charakter indywidualnej podróży. Zapewniając zupełnie nowe możliwości wyboru oraz spersonalizowanych usług, wychodzimy poza utarte gromadzenie punktów i budujemy lojalność na całe życie.”

Żegnaj meldowanie o 15.00 witaj Your24™
Starwood jest pierwszą siecią w historii branży, która znosi funkcjonującą od dawna godzinę check-inu (godz. 15.00), oddając w ręce podróżnych kontrolę planowania ich przyjazdów i wyjazdów do hotelu. Usługa Your24™ pozwala członkom programu wybrać dowolną godzinę meldowania
i wymeldowywania się z hotelu. Na przykład gość, który melduje się o 10 wieczorem może pozostać
w swoim pokoju do 22.00 dnia następnego. Program Your24™ oferowany jest członkom SPG, którzy spędzają w hotelach Starwood ponad 75 nocy rocznie.

Najlepsza oferta spersonalizowanych usług dla najczęściej podróżujących klientów
Bazując na sukcesie programu pilotażowego, Starwood rozszerza swoją innowacyjną usługę indywidualnych ambasadorów. Teraz, wszyscy członkowie, którzy spędzają ponad 100 nocy rocznie w obiektach Starwood są zaproszeni do korzystania z tej wyjątkowej usługi mającej na celu zapewnienie dostosowanych do oczekiwań pobytów w ponad 1100 obiektów Starwood Hotels. Co odróżnia tę usługę od tradycyjnego concierge, to wyjątkowa relacja między gościem, a ambasadorem, którzy pozostają w stałym, osobistym kontakcie. Ambasador dokładnie poznaje oczekiwania gościa, a także jest do jego dyspozycji nawet gdy ten nie podróżuje.

Starwood nagradza lojalność dożywotnim statusem członkowskim
Aby zademonstrować wdzięczność w stosunku do najbardziej lojalnych klientów Starwood Preferred Guest wprowadza status SPG Lifetime™. Członkowie, którzy spędzili w hotelach sieci łącznie ponad 250 nocy i przez co najmniej 5 lat utrzymali elitarny status, otrzymają teraz dożywotni status SPG Gold Lifetime. Natomiast ci goście, którzy spędzili łącznie 500 nocy i przez 10 lat byli członkami programu w statusie Platinum będą mogli korzystać z benefitów SPG Platinum Lifetime.

Starwood docenia elitarnych podróżnych – im częściej podróżujesz z nami tym więcej korzyści, w tym spersonalizowanych otrzymujesz "Naszym celem jest to, aby SPG oferował tak atrakcyjne benefity, że „mega podróżni” wprost nie będą mogli nie wybrać sieci Starwood”- powiedział Vondrasek. "Chcemy również, aby nasz program stał się inspiracją dla wszystkich osób często podróżujących. Wiemy, że wielu  członków naszego programu posiada również członkowstwo w programach innych hoteli. Jednak wierzymy, że wprowadzone zmiany w SPG sprawią, że umocnią oni relacje z nami i będą konsolidować swoje pobyty w naszej sieci. W związku z tym wzbogaciliśmy ofertę SPG, aby członkowie mogli korzystać z niej jak tylko się da”.
•    Benefit SPG 100 nocy: po przekroczeniu progu 100 spędzonych nocy, członkowie SPG otrzymują swojego ambasadora
•    Benefit SPG 75 nocy: po spędzeniu 75 nocy rocznie w sieci Starwood członkowie otrzymują cztery Starpoints za każdego wydanego dolara. Członkowie mogą również uzyskać dostęp do usługi Your24™.
•    Benefit SPG 50 nocy: po spędzeniu 50 nocy w sieci Starwood, członkowie otrzymują 10 nocy jako upgrade do apartamentu.
•    Członkowie o statusie Platinum (25 pobytów lub 50 nocy rocznie): teraz mają możliwość skorzystania z bezpłatnych śniadań w ramach powitalnego prezentu lub bonusowych Starpoints albo lokalnego prezentu.
•    Członkowie o statusie Gold (10 pobytów lub 25 nocy rocznie): teraz otrzymują powitalny prezent podczas check-in i mogą wybierać spośród bonusowych Starpoints, bezpłatnego dostępu do Internetu w pokoju lub bezpłatnego napoju.

Więcej informacji na temat nowych benefitów programu lojalnościowego SPG znajduje się na stronie spg.com / morepower.

Wszystkie nowe korzyści dla członków SPG wchodzą w życie 1 marca 2012.


O Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. jest jedną z wiodących sieci hotelowych na świecie. Posiada 982 obiekty w ponad 100 krajach i zatrudnia 145,000 pracowników w swoich i zarządzanych obiektach. Starwood Hotels jest pełnomocnym właścicielem, operatorem i franczyzodawcą hoteli, resortów i rezydencji o poniższych międzynarodowych markach: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Meridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, i niedawno otwarty Aloft® i ElementSM.  Więcej informacji można uzyskać na www.starwoodhotels.com


Użyte tagi: Starwood Hotel & Resorts, Sheraton, Sheraton Warszawa, Sheraton Kraków, Sheraton Poznań, Sheraton Sopot

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.