Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

TETA AIR - oprogramowanie, które zdefiniuje Twój biznes na nowo

Napisany przez link, dnia 2020-03-31 13:29:51

Komputeryzacja dużych, średnich i małych przedsiębiorstw przebiega teraz szybciej niż kiedykolwiek. W jaki sposób podnieść wydajność działu HR & Payroll? Czy istnieje uniwersalne narzędzie do tego celu?

 

TETA AIR odmieni także Twój biznes

Postępująca cyfryzacja dotyczy nie tylko tych osób, dla których komputer stanowi podstawowe narzędzie pracy. Proces ten obejmuje przede wszystkim pracowników kadrowo-płacowych, zatrudnianych w każdym dużym przedsiębiorstwie z dowolnego sektora handlu, usług bądź przemysłu.

Dokładny zakres obowiązków specjalistów działu HR & Payroll jest zależny od specyfiki branży, w której działa firma. Jednakże, niezależnie od świadczonych przez przedsiębiorstwo usług, pracownicy kadrowo-płacowi są odpowiedzialni za szereg kluczowych działań. Należy do nich m.in:

  • wyliczanie należnego wynagrodzenia, powiększonego o ewentualne nadgodziny i premie,

  • nadzór nad obecnością w pracy i opracowanie grafików,

  • obsługa wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,

  • opłacanie należnych składek zdrowotnych i emerytalnych,

  • wystawianie świadectw pracy oraz PIT-ów.

Powyższe działania stanowią wspólny mianownik podstawowych obowiązków specjalistów kadrowo-płacowych. Lista ta nierzadko rozbudowana jest o czynności, związane ze specyfiką poszczególnych branż. Aby ułatwić pracę działu HR & Payroll, warto zainwestować w wielofunkcyjne narzędzie, które będzie w stanie scalić możliwości kilku typów oprogramowania.

 

Nie zapominaj o pracy zdalnej 

 

 

TETA Air - Rozwiązanie HR stworzone do obsługi kadrowo-płacowej

Coraz więcej firm, których pracownicy nie muszą wykonywać swoich obowiązków w siedzibie przedsiębiorstwa, decyduje się na udostępnienie możliwości pracy zdalnej. Korzyści z nią związane dalece wykraczają poza możliwość pracy o ruchomych godzinach w zaciszu swoich czterech kątów. 

Należy jednak pamiętać, że tego rodzaju rozluźnienie procedur w obrębie firmy wiąże się z pewnymi komplikacjami dla pracowników kadr i płac. Najczęściej spowodowane są one różnicami pomiędzy godzinami pracy poszczególnych pracowników.

 

TETA AIR to samoobsługowy system HR 

W sytuacji, w której jeden z pracowników preferuje rozpoczęcie pracy zdalnej od godziny 6:00, a drugi od 10:00, ich wspólne okienko czasowe wynosi zaledwie 4 godziny. Czas ten mógłby nie wystarczyć do realizacji skomplikowanych procesów, wymagających kilkukrotnej wymiany danych między specjalistą a pracownikiem HR & Payroll. Na szczęście, problem ten eliminują systemy oparte o rozwiązania chmurowe.

Pracownik, który posiada założone konto w systemie, może błyskawicznie przesłać wniosek do działu kadr i płac. Informacja na temat procesu dotrze do właściwego specjalisty w ułamku sekundy - krócej, niż trwa odsunięcie krzesła od biurka.

Odpowiednio wdrożony system stanowi gwarant błyskawicznej i bezpiecznej komunikacji, w której żaden ważny dokument nie zsunie się z blatu, nie zostanie omyłkowo wyrzucony ani nie będzie czekał na formalny podpis. Postaw na TETA AIR, zaoszczędź cenny czas swoich pracowników i przekonaj się, że Twoje przedsiębiorstwo może działać jeszcze sprawniej niż do tej pory.

 

Znajdziesz nas pod adresem: ul. Powstańców  Śląskich 7a, 53-332 Wrocław 

lub na naszej stronie: www.Teta-Air.pl


Źródło: TETA Air - Rozwiązanie HR stworzone do obsługi kadrowo-płacowej

Użyte tagi: HR, praca zdlna, komputery, biznes, praca

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.