Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Wynajmij apartament na konferencję

Napisany przez WP, dnia 2017-05-23 10:03:42

Organizacja konferencji biznesowych niesie za sobą szereg korzyści, one same są przy tym nie tylko okazją do zaprezentowania naszej oferty, ale i do nawiązania nowych kontaktów handlowych. Nim jednak będziemy mogli cieszyć się z plonów takiego spotkania, musimy poczynić pewne inwestycje.

Jeśli chcemy zrobić dobre wrażenie na gościach, a jednocześnie zapewnić im odpowiednie warunki nie tylko do pracy, ale również do odpoczynku, powinniśmy zdecydować się na wynajem apartamentu na konferencję. Jego rola bywa niedoceniana, często jednak jest on nie mniej ważny niż dobrze wyposażona sala konferencyjna.

Cechy najlepszego apartamentu na konferencję

Istnieje przynajmniej kilka cech, które powinien spełniać apartament, abyśmy mieli pewność, że jest on dobrym wyborem.
1. Bliskość miejsca, w którym odbywa się spotkanie Apartament na konferencję powinien znajdować się albo w hotelu, w którym odbywa się spotkanie albo w jego najbliższym sąsiedztwie. Narażanie gości biznesowych na konieczność pokonywania długich tras dojazdowych nie świadczy najlepiej o kompetencjach organizatora.
2. Dobre wyposażenie
Apartament na konferencję to miejsce, w którym można odpocząć po dniu wypełnionym spotkaniami, jest jednak również przestrzenią, w której goście biznesowi przygotowują się do przedstawienia swojej oferty i analizują propozycje złożone im przez potencjalnych partnerów handlowych. Dostęp do Internetu to w związku z tym absolutne minimum, ogromne znaczenie ma bowiem również obecność kącika do pracy z biurkiem, wygodnym fotelem i właściwym oświetleniem. Laikom wydaje się, że konferencja biznesowa to przede wszystkim nieformalne spotkania przy alkoholu trwające do białego rana. Niestety, w większości przypadków to głównie naprawdę ciężka praca.
3. Przytulność
Może się wydawać, że osoby związane ze światem biznesu nie przywiązują aż tak dużej wagi do wystroju wnętrza, w którym nocują, okazuje się jednak, że takie przeświadczenie nie ma wiele wspólnego ze stanem faktycznym. Nawet, jeśli trafiają do apartamentu dopiero późnym wieczorem i marzą jedynie o tym, aby iść spać, lubią przebywać w ciepłym, przytulnym otoczeniu. Nawet najlepszy apartament nie zastąpi własnego domu, nie oznacza to jednak, że nie powinien próbować.
4. Dostęp do dodatkowych atrakcji
Biznesmen nie potrzebuje może dostępu do kultury wysokiej, dobrze jednak, jeśli hotel, w którym znajduje się wynajmowany przez niego apartament, oferuje mu nieco więcej niż tylko miejsce do spania. W cenie znajduje się dziś nie tylko dostęp do siłowni i basenu, ale również możliwość zamówienia do pokoju kolacji składającej się ze smacznych dań z hotelowej restauracji. Oczywiście, może się okazać, że na siedzenie na basenie zwyczajnie nie będzie czasu, dobrze jednak stworzyć taką możliwość

Czy to się opłaca?

Apartamenty na konferencję są znacznie droższe niż klasyczne pokoje hotelowe, można więc zadać sobie pytanie o to, czy rzeczywiście mamy do czynienia z kosztami, które warto ponieść. W ślad za ceną przeważnie podąża jednak wysoka jakość, a zadowolony biznesmen jest też bardziej chętny do nawiązania ściślejszej współpracy.

Autor artykułu
Artykuł został przygotowany przez King Apartamnety Wrocław, specjalizującą się w wynajmie luksusowych apartamentów i na potrzeby konferencji we Wrocławiu.


Użyte tagi: apartamenty Wrocław, apartamenty na konferencje

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.