Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Wynajmujemy apartament na konferencję – i nie tylko

Napisany przez PR, dnia 2017-11-23 11:06:07

Apartament – w porównaniu z pokojem hotelowym czy pensjonatem – daje znacznie więcej swobody i prywatności. Może więc warto postawić na taki właśnie obiekt noclegowy?

 Coraz więcej osób zastanawia się, czy warto zamienić pokój hotelowy na apartament. Chętnie czyni tak wielu wczasowiczów. Czy warto jednak wynajmować apartamenty na przykład na konferencję? Okazuje się, że pomysł ten jest wielce atrakcyjny.

Apartament – PR-owy strzał w dziesiątkę

Z raportu „Rynek spotkań biznesowych pod lupą” wynika, że niemal 60% dużych firm organizuje konferencje. Tego typu wydarzenia stają się udziałem także 40% firm zatrudniających 51–250 pracowników. Obecnie już nawet mniejsze firmy organizują konferencję, choć znacznie rzadziej (10% przedsiębiorstw zatrudniających 10–50 pracowników i 3% firm zatrudniających poniżej 10 osób; źródło: http://mediarun.com/pl/trendy/169049.html). Konferencja to m.in. szansa na nawiązanie kontaktów biznesowych, a także podniesienie prestiżu firmy. Może więc zdecydować się na wynajęcie dla gości apartamentów zamiast pokoi hotelowych? Z pewnością zrobi to na nich wrażenie – o ile oczywiście wybierzemy właściwe miejsce.

 

Dobra lokalizacja

Najważniejsze, aby apartamenty znajdowały się blisko miejsca, w którym organizowana będzie konferencja. W tym przypadku cena, jaką trzeba zapłacić za korzystną lokalizację, odgrywa z pewnością drugorzędną rolę w stosunku do komfortu uczestników konferencji. Jeśli apartamenty dzieli od sali konferencyjnej znaczna odległość, należy zadbać o sprawny transport gości na miejsce i z powrotem do hotelu. Warto jednocześnie zadbać o to, by lokalizacja była atrakcyjna również pod kątem turystyki – w końcu nie samą konferencją człowiek żyje! Zwróćmy także uwagę na zaplecze gastronomiczne – apartament wyposażony jest zwykle w kuchnię do własnego użytku, niedaleko powinna więc znajdować się restauracja. Jeśli jej nie ma, powinniśmy zorganizować także catering, aby goście nie musieli sami tracić czasu na robienie zakupów. Dobrze jest wreszcie przejrzeć opinie o okolicy, w której znajduje się apartament. Powinna być bezpieczna i dobrze się prezentować. Dlatego warto skorzystać z usług firmy, która udostępnia apartamenty w takich właśnie lokalizacjach, np. www.fajneapartamenty.com.

Wyposażenie apartamentu

Przed wynajęciem apartamentu, koniecznie należy sprawdzić takie kwestie, jak obecność parkingu obok obiektu oraz dostęp do Internetu na terenie obiektu. Dowiedzmy się, czy parking, Internet i inne dodatkowe usługi są wliczone w cenę pobytu.

Jeśli znajdziemy już odpowiednią lokalizację – możemy przystąpić do organizowania konferencji, która z pewnością zrobi dobre wrażenie na uczestnikach!

grafika: pixabay.com/pl

Użyte tagi: apartament, apartamenty na konferencje

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.