Artykuły i poradniki 2011:
Polska coraz ważniejsza dla Best Western
M-S-M
Kilka słów:
Do zarządu Best Western Hotels na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę dołączył Daniel Łukaszewicz z Grupy Dobry Hotel. Jest on drugim Polakiem, po Andrzeju Wójciku z Satoria Group S.A., we władzach firmy. To kolejny dowód na umacnianie pozycji Polski jako strategicznego rynku dla inwestycji w branży hotelarskiej w tej części Europy.
ICCA wizytuje Gdańsk
M-S-M
Kilka słów:
W dn. 12-14 marca 2014r. w Gdańsku odbędzie się wizyta kontrolna dot. starań o organizację kongresu ICCA w 2017r. Na wizytę przyjeżdża pan Martin Sirk, Dyrektor Zarządzający ICCA.
Majówka 2014
M-S-M
Kilka słów:
Romantyczny weekend nad morzem, a może długi weekend w górach aktywnie z rodziną? Już niedługo zacznie się wielkie planowanie majowego odpoczynku.
Gdańsk Convention Bureau/GOT dziękuje Ambasadorom
M-S-M
Kilka słów:
W niezwykle serdecznej atmosferze upłynęło spotkanie świąteczne zorganizowane przez Gdańsk Convention Bureau/GOT 17 grudnia 2013 roku w Hotelu Scandic Gdańsk. Co roku Gdańsk Convention Bureau/GOT organizuje świąteczne spotkanie, na które zaprasza przedstawicieli lokalnej branży turystycznej, ale przede wszystkim Ambasadorów Kongresów Polskich z Pomorza. Wspólna Wigilia ma być okazją do lepszego poznania i porozmawiania o wspólnych projektach w nieco mniej formalnej, świątecznej atmosferze.
Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
Dzisiaj, tj. 21 października rozpoczął się w Warszawie Szczyt Noblistów, który potrwa do 23 października.
Gdańsk na tle Europy
M-S-M
Kilka słów:
Gdańsk od kilku lat plasuje się, zaraz po Warszawie i Krakowie, w czołówce polskich destynacji konferencyjnych. Jest również coraz bardziej rozpoznawalna marką w Europie śmiało konkurującą z innymi destynacjami z całego kontynentu.
Czy hotele stracą na turystach?
M-S-M
Kilka słów:
Hotelarze liczą na wysokie dochody w sezonie letnim, często zapominając o kosztownych szkodach, których prawdopodobieństwo wzrasta wraz z liczbą gości.
Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych
M-S-M
Kilka słów:
Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.
W hotelu z supermodelką Kate Moss?
PR
Kilka słów:
Z okazji premiery nowej serii programu Inspektor hotelowy, BBC Entertainment poznaje opinię Polaków dotyczącą korzystania z krajowych hoteli.
Małopolska promuje się w Skandynawii jako stolica turystyki biznesowej
PR
Kilka słów:
W ostatnich latach obserwuje się stały wzrost zainteresowania Małopolską jako destynacją biznesową. W 2011 roku w Krakowie zorganizowano ponad 8000 imprez o charakterze gospodarczym, biznesowym i politycznym. 30 i 31 października br. potencjał Krakowa i Małopolski na polu turystyki biznesowej został zaprezentowany w Oslo i Sztokholmie, gdzie przedstawiciele branży spotkań wzięli udział w przygotowanych specjalnie dla nich warsztatach branżowych.