Artykuły i poradniki SM:
Konferencja firmowa i jej wpływ na gospodarkę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Coraz większą liczba miast zdaje sobie sprawę z tego, iż konferencje biznesowe są dochodowe i cechuje je spora specjalizacja.
Ważne jest nie to co serwujesz ale jak to zrobisz!!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Spójrzmy prawdzie w oczy – czasem niewiele można zrobić, z jakością jedzenia lub choćby drinka serwowanego podczas spotkania firmowego lub na konferencji biznesowej. Barierami, które najczęściej napotyka szef kuchni są zazwyczaj koszty lub szczegółowe wskazówki gospodarza sali konferencyjnej, co do finansów przeznaczonych na daną potrawę.
Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) Władysław Majka uważa, że Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej, jednak konieczna jest rozbudowa infrastruktury konferencyjnej.
Więcej z konferencji przez Internet
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Przychody z obsługi konferencji przez Internet mają wzrosnąć na świecie do 2 mld USD do roku 2008. W roku ub. trzy czwarte amerykańskich biznesmenów uczestniczyło w e-konferencjach.
E–learning - nauczanie na odległość
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
E-learning - nauczanie na odległość z wykorzystaniem komputera i Internetu. Pozwala na ukończenie kursu, szkolenia, a nawet studiów bez konieczności fizycznej obecności w sali wykładowej. Jest to technika szkolenia wykorzystująca wszelkie dostępne media elektroniczne, w tym Internet, intranet, extranet, przekazy satelitarne, taśmy audio/wideo, telewizję interaktywną oraz CD-ROMy.
Turystyka biznesowa w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka biznesowa i konferencyjna w Polsce nadal nie osiąga takiego tempa rozwoju, byśmy w tym zakresie mogli się porównywać z krajami sąsiedzkimi - Czechami, Finami czy Węgrami, nie mówiąc o Niemczech. Szczęśliwie ostatnie miesiące pokazują, że rodzi się szansa aby turystyka biznesowa zajęła stosowne miejsce w rządowych programach rozwoju gospodarki turystycznej.
Jakie korzyści dają konferencje
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Konferencja jest jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie - niestety nic bardziej mylnego.