Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Akcje:

Czy nowy program festiwali oraz wielkie centrum kongresowe zatrzymają turystów w Krakowie?

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Kraków postanowił zatrzymać turystów w mieście. W planach jest budowa największego muzeum podziemnego w Europie, centrum kongresowego, a także bogaty program imprez kulturalnych.

Czy nowy program festiwali oraz wielkie centrum kongresowe zatrzymają turystów w Krakowie?

Więcej

Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jednocześnie możliwe do wystąpienia w pracy.

Szkolenia -  potrzeba dzisiejszych czasów.

Więcej

Najlepsze plaże Polski 2008

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Przez całe wakacje trwało głosowanie, w którym wybierać można było najlepsze ośrodki plażowe w Polsce. Nadszedł czas podsumować ankietę!

Najlepsze plaże Polski 2008

Więcej

BUY POLAND po raz trzeci TOUR SALON 2008

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W dniach 17 – 18 października 2008 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się 3. edycja Workshopu Turystyki Przyjazdowej BUY POLAND. To wydarzenie już na stałe wpisało się do programu wydarzeń towarzyszących największym w Polsce targom turystycznym – Targom Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2008 (16 – 18 października br.),

BUY POLAND po raz trzeci TOUR SALON 2008

Więcej

Wpływ EURO 2012 na rozwój polskiej gospodarki

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W 2012 roku Polskę odwiedzi 21,4 mln turystów (w 2006 r. - 15,7 mln), przygotowanie EURO 2012 oznaczać będzie ponad 100 tys. nowych miejsc pracy, przyspieszenie tempa nakładów na środki trwałe oraz większy napływ inwestycji zagranicznych - to prognoza wpływu organizacji EURO 2012 na rozwój polskiej gospodarki według Ministerstwa Gospodarki.

Wpływ EURO 2012 na rozwój polskiej gospodarki

Więcej

Miasta XXI wieku

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Dzisiejsze miasta charakteryzują się zróżnicowaniem kulturowym, co wynika z ich zazwyczaj barwnej i długiej historii oraz umiejętności łączenia teraźniejszości, przeszłości oraz przyszłości. Wielkie aglomeracje naszych czasów są twórcze i konkurencyjne, ale jednocześnie chętne do współpracy z innymi gigantami dla dobra mieszkańców i prestiżu regionów.

Miasta XXI wieku

Więcej

Turystyka XXI wieku

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Google w specjalnym raporcie podało jak zachowuje się współczesny internauta-turysta w Polsce. Z przeprowadzonych badań wypłynęły ciekawe wnioski, a nasi rodacy okazali się być sieciowymi poszukiwaczami atrakcji turystycznych.

Turystyka XXI wieku

Więcej

Poznań wyjątkowa stolica Wielkopolski

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Poznań już od dawna przyciąga do siebie inteligentnych ludzi z całego kraju a także z różnych stron świata. Swoją szansę upatrują w nim nie tylko studenci, ale również znaczący inwestorzy, którzy szukają w mieście tym nowych kontaktów biznesowych.

Poznań wyjątkowa stolica Wielkopolski

Więcej

Rok Klimatu i Środowiska w Poznaniu

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Minęły pierwsze miesiące "Roku Klimatu i Środowiska", a wraz z nimi i wiele działań dzięki którym wzrosła świadomość ekologiczna mieszkańców miasta Poznania i regionu. Do tej pory miasto przeprowadziło już wiele akcji informacyjnych, konferencji, spotkań z mieszkańcami, także tymi najmłodszymi, ale przed nami jeszcze sporo ciekawych inicjatyw.

Rok Klimatu i Środowiska w Poznaniu

Więcej

Pomysł na reklamę regionów turystycznych – regionalne potrawy

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Legendy, podania, bajdy, ludowe opowieści, muzyka oraz pieśni - często przetrwałe z dawnych wieków, przekazywane z pokolenia na pokolenie - świadczą o bogactwie duchowym regionów, ich kulturowym dziedzictwie, zamożności.

Pomysł na reklamę regionów turystycznych – regionalne potrawy

Więcej

Strona: 150 51 52 53

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.