Artykuły i poradniki Biznesowe:
Wrocław inwestycja warta 700 milionów złotych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już niedługo Wrocław wzbogaci się o nowy hotel. Powstaje on na górnych piętrach gmachu Justin Center przy placu Dominikańskim.
Aktywna turystyka w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Polska jest krajem o różnorodnej rzeźbie terenu, zdecydowanie przeważają tereny nizinne, ale mamy także w naszym kraju łańcuchy górskie i piaszczyste plaże nad morzem.
Wrocław ma powody do zadowolenia
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Miastem zainteresowały się czołowe ekskluzywne marki hotelowe, które chcą postawić w ciągu czterech najbliższych lat we Wrocławiu przynajmniej kilka dużych, międzynarodowych koncernów. Hiltona, Sheratona i Mariotta, ale także firmy takie jak UBM Polska i konsorcjum irlandzkich firm McCarthy i Harte interesują się miastem pod względem inwestycyjnym.
Turystyka biznesowa nakręca gospodarkę, ale nie polską.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nie każdy wie, że to nie emeryci z Niemiec ani z USA są najlepszymi turystami. Zdecydowany prym pod tym względem wiodą turyści biznesowi. Biznesmen w podróży wydaje średnio w Polsce około 370 dolarów. Najnowsze dane Instytutu Turystyki mówią, że ich wydatki od ubiegłego roku wzrosły o 120-140 proc. Podróże służbowe to nie tylko odwiedzanie swoich klientów czy producentów. Coraz cenniejsze staje się uczestnictwo w branżowych targach, kongresie czy konferencji.
Turystyka kongresowa
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka kongresowa charakteryzuje się tym, iż dotyczy dużego międzynarodowego lub krajowego zjazdu uczonych, polityków, dyplomatów, czy przedstawicieli jakiś formacji zawodowych lub organizacji. Kongresy takie organizuje się po to, aby odbyć wspólne narady i powziąć uchwały. Wynika z tego jednoznacznie, że przedsięwzięcia tego typu wymagają szczególnie precyzyjnego przygotowania i organizacji.
GTT Gdańskie Targi Turystyczne - 10.04-12.04.2008
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W Gdańsku, w kwietniu, odbędzie się największe i najważniejsze spotkanie branży turystycznej u progu sezonu turystycznego. Kwietniowe targi to autorski, zintegrowany projekt wystawienniczy, odpowiedź na zapotrzebowanie branży.
Toruń – miasto, które walczy o nowych klientów biznesowych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Większość atrakcyjnych miast w Polsce promuje swoje walory tylko pod kątem turystyki rekreacyjnej, a więc zachwalając atrakcyjne położenie geograficzne, bogatą historię miasta oraz zabytki i ośrodki kulturalno – rozrywkowe. Niewiele jest miast w kraju, które tak jak Toruń postawiły na promocję swojego regionu z punktu widzenia turystyki kongresowej, konferencyjnej czy szkoleniowej.
Biznes we Wrocławiu rozwija turystykę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już od dłuższego czasu wiadomo, iż turystyka biznesowa przyczynia się do rozwoju branży turystycznej powszechnie rozumianej. Tak tez dzieje się i w Polsce, a Wrocław jest tego doskonałym przykładem. Turyści biznesowi przyjeżdżający w celach służbowych są najczęstszymi gośćmi stolicy Dolnego Śląska– tak wynika z badania Instytutu KerallaResearch zleconego przez Convention Bureau Wrocław.
Turystyka motywacyjna – o tym warto ciągle pamiętać
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Seminaria poświęcone wyjazdom motywacyjnym to stały element targów Tour Salon w Poznaniu. Organizatorzy zaprosili kluczowych ekspertów w dziedzinie kreowania wizerunku medialnego turystyki biznesowej, którzy to przekazali cenne uwagi będące kluczem do sukcesu turystyki motywacyjnej. Przeanalizujmy jeszcze raz najważniejsze punkty tego wykładu.
Wspomnień ciąg dalszy – GDYNIA
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Gdynia jest młodym i prężnie rozwijającym się miastem portowym, atrakcyjnie łączącym funkcje handlowe, turystyczne oraz rozrywkowe. Lokalizacja sprawia, że w Gdyni znajduje się wiele punktów widokowych, tras spacerowych wzdłuż wybrzeża morskiego, aż po przystanie żeglarskie i jacht-kluby. To jedyne miasto w Polsce i jedno z niewielu w Europie, posiadające tak długą i łatwo dostępną linię brzegową (12,5 kilometra).