Artykuły i poradniki Eventy:
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych wiary nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja"
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 2009.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl oraz www.e-konferencje.pl – ROZPOCZĘTA.
MICE Poland - pismo branży spotkań.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Kup pismo MICE Poland w formie elektronicznej. Polskie pismo branży spotkań, przeznaczone dla zleceniodawców i organizatorów wydarzeń w największych polskich firmach.
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.
I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów" i konferencja" Event z pomysłem" we Wrocławiu!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
DZIEŃ BIZNESOWY MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYCZNYCH WROCŁAW 2009.
Geovita - eventy i konferencje
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Geovita - Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje odświeżanie swojego wizerunku.
Event jako skuteczne narzędzie marketingu i komunikacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Event – kiedyś słowo używane w języku potocznym w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką elektroniczną (np. festiwalem) lub z grami zespołowymi. Obecnie odnosi się do organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych dla firm.
Biznes we Wrocławiu rozwija turystykę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już od dłuższego czasu wiadomo, iż turystyka biznesowa przyczynia się do rozwoju branży turystycznej powszechnie rozumianej. Tak tez dzieje się i w Polsce, a Wrocław jest tego doskonałym przykładem. Turyści biznesowi przyjeżdżający w celach służbowych są najczęstszymi gośćmi stolicy Dolnego Śląska– tak wynika z badania Instytutu KerallaResearch zleconego przez Convention Bureau Wrocław.
Polska nie umie zarabiać na kongresowym boomie
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wielkie międzynarodowe konferencje przechodzą nam koło nosa. W samej tylko Warszawie mogłoby się odbywać nawet dziesięć razy więcej kongresów i konferencji, gdyby były odpowiednie obiekty. Tymczasem jednym z najważniejszych centrów kongresowych nadal jest liczący ponad 50 lat Pałac Kultury i Nauki.