Artykuły i poradniki Incentive:
Różne oblicza turystyki biznesowej
M-S-M
Kilka słów:
Pracownicy firmy wyjeżdżają w różnego rodzaju podróże służbowe. Najczęściej są to delegacje, czyli wyjazdy do innego miasta lub państwa celem wykonania określonej pracy. Mogą to być wyjazdy do oddziału firmy bądź do klienta. Wyjazd taki ma zwykle charakter typowo biznesowy, a jego organizacja i zaplanowanie jest stosunkowo proste. Zwykle są to wyjazdy pojedynczych osób, organizowane samodzielnie lub przez firmę która deleguje pracownika.
Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji
M-S-M
Kilka słów:
Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1 - 2 procent oraz o stworzenie tysięcy nowych miejsc pracy. Fakt ten szczególnie dobrze uświadamiają sobie przedstawiciele branży i goście cyklu Meetings Week Poland.
Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące
M-S-M
Kilka słów:
Przypominamy, iż w poniedziałek 16 marca startuje trzecia edycja Meetings Week Poland – wydarzenia realizowanego przez organizacje i instytucje reprezentujące przemysł spotkań w Polsce. Merytorycznym konferencjom towarzyszą znane już z poprzednich lat akcje CSR: „Książka oddana – radość przekazana” oraz „Obiegnij Narodowy”. Ponadto specjalnie dla MWP 15 uruchomione zostanie bezpłatne konto testowe na platformie monitoringu sieci Brand24.
Ruszyła rejestracja na Meetings Week Poland 2015
M-S-M
Kilka słów:
W marcu odbędzie się trzecia edycja Meetings Week Poland. – Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland. W programie tygodnia znajdują się merytoryczne konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku spotkań oraz eventy towarzyszące.
Książka - Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja – nowe spojrzenie na rynek eventowy
M-S-M
Kilka słów:
Za tydzień ukaże się pierwsze rozbudowane kompendium na temat polskiego rynku eventowego. Premiera książki „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja” autorstwa Krzysztofa Celucha odbędzie się 15 stycznia.
Jak dobrze wybrać miejsce na piknik firmowy?
Hotel Rancho Pod Bocianem
Kilka słów:
Koniec roku 2014 zbliża się wielkimi krokami. Za chwilę wszyscy wrócimy do pracy a powoli zbliża się czas rezerwacji terminów na pikniki firmowe. Wybór odpowiedniego miejsca na event lub imprezę integracyjną w dużej mierze może przesądzić o sukcesie planowanego wydarzenia.
Organizatorzy spotkań zachwyceni Gdańskiem
PR
Kilka słów:
Na zaproszenie Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau do Gdańska przyjechali przedstawiciele polskich agencji zajmujących się organizacją spotkań biznesowych. Dzięki zaangażowaniu Partnerów GOT goście mieli okazję zapoznać się z ofertą konferencyjną Gdańska, Sopotu i Regionu.
Branża już czeka na ATP
M-S-M
Kilka słów:
Druga odsłona Targów Turystycznych Arena Tourism Poland odbędzie się w dniach 25-27 września 2014 r. w Expo Arenie w Ostródzie. Wydarzenie odwiedzą profesjonaliści zainteresowani szeroką ofertą turystyczną regionu: touroperatorzy, reprezentanci branży MICE, INCENTIVE TRAVEL, PCO z kraju, jak i z rynków zagranicznych, m.in. z Europy Wschodniej oraz Skandynawii.
Konferencja i panel ekspercki SBE w ramach Meetings Week Poland 2014
M-S-M
Kilka słów:
Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów
Sukces Gdańska na targach CONVENE !
M-S-M
Kilka słów:
Ponad 70 gości odwiedziło stoisko Gdańska i Regionu podczas targów CONVENE w Wilnie to prawie dwa razy więcej niż podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia.