Artykuły i poradniki Klienci:
Sale konferencyjne na imprezy firmowe
M-S-M
Kilka słów:
Przed nami czas wesołego imprezowania, bo trend wspólnej zabawy na dobre zagościł w publicznych przedsiębiorstwach, jak i w prywatnych firmach. Po to, aby świętowanie miało wyjątkowy charakter firmy coraz częściej organizują imprezy w wynajętych salach, specjalnie przygotowanych na potrzebę tematyczną wieczoru.
Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku
ARIA SOSNOWIEC HOTEL ORBIS
Kilka słów:
• W trzecim kwartale 2011 r. utrzymywał się trend wzrostowy: przychody ze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis wzrosły o 6,9% w ujęciu “like-for-like” (o 1,7% przy porównaniu danych raportowanych) do kwoty 193,3 mln zł
Willa Piast Spa & Wellness Hotel*** - wywiad z Joanną Zwolińską
J Krzysiek
Kilka słów:
Wywiad z Panią Joanną Zwolińską - specjalistą do spraw marketingu Hotelu Willa Piast Spa & Wellness Hotel***
Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”
PR
Kilka słów:
W historycznych wnętrzach Centrum Bankowo-Finansowego, przy ul. Nowy Świat 6/12, dnia 14 września 2011, odbyło się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), pod hasłem „Nastroje Branży Eventowej”. W wydarzeniu uczestniczyło kilkudziesięciu przedstawicieli branży ze strony agencji, hoteli, podwykonawców oraz zleceniodawców.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza - wywiad z zarządcą obiektu.
PR
Kilka słów:
Wywiad z Panią Katarzyną Bobowską - zarządcą Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza w Warszawie.
Kasztanoterapia w Dosłońcu
Mercure Racławice Dosłońce Conference&SPA
Kilka słów:
W jesiennym SPA menu w Hotelu Dosłońce Conefrence & SPA pojawił się zabieg oparty o właściwości kasztanów. Na bazie kosmetyków la Cremerie opracowano autorski rytuał o działaniu wyszczuplająco-regenerującym.
Nowe marki w portfolio Grupy Hotelowej Orbis
Ibis
Kilka słów:
Grupa Hotelowa Orbis buduje 4 nowe hotele ekonomiczne w Polsce i przeprowadza rebranding marek Etap i ibis. Zgodnie z założeniami strategii Accor, który jest strategicznym partnerem Grupy Hotelowej Orbis, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.
Hotel Sheraton Warsaw świętuje 15-lecie
Sheraton Warsaw Hotel
Kilka słów:
W maju hotel Sheraton w Warszawie świętuje 15-lecie czyli kryształową rocznicę. W ciągu 15-stu lat hotel był domem dla 1.5 miliona gości, w tym polskich i międzynarodowych gwiazd, a także fundamentem dla rozwoju kolejnych obiektów sieci Starwood w Polsce.
Duży ruch na stronie www powodem do radości?
PR
Kilka słów:
Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie, przedsiębiorca wciąż nie wie dokładnie czego oczekuje klient i nie ma odpowiedniego wpływu na procesy decyzyjne Internauty. Powstaje więc pytanie: w jaki sposób nakłonić odwiedzających, aby zamiast samego przeglądania witryny, dokonali również zakupu lub rezerwacji?
Twój hotel przyszłości
PR
Kilka słów:
Siedzisz w hotelowym biurze, dookoła szum faksów, drukarek i komputerów. W recepcji znowu problem, panuje grypa i pracuje tylko jedna osoba. Nie ma kto zadzwonić po taksówkę, nikt nie odbiera telefonu. Cała obsługa wyjechała na Bahamy, bo tam cieplej i więcej płacą, a nowi pracownicy słabo sobie jeszcze radzą i mają problemy z obsługą zagranicznych gości. Co gorsza, szefa marketingu przejęła konkurencja.