Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Klienci:

Jak niszczyć dokumenty zgodnie z RODO?

link

Kilka słów:

W firmach dokumenty zawierają wrażliwe dane klientów, które mogłyby zostać wykorzystane do przestępstw gdyby wpadły w nieodpowiednie ręce. W obecnych czasach wiele informacji nadal znajduje się na fizycznych nośnikach, takie jak papier lub dyski. Jak więc zadbać o to aby zniszczenie niepotrzebnej dokumentacji przebiegło zgodnie z prawem?

Jak niszczyć dokumenty zgodnie z RODO?

Więcej

Regały paletowe w magazynowaniu? Regały paletowe sprawią, że Twój biznes będzie się rozwijał.

link

Kilka słów:

Żyjemy w czasach zmian i sporych wyzwań. Problemy z dostępnością towarów, zmusiły wiele firm do rozbudowy magazynów, aby przygotować się na zakłócenia w dostawach.

Regały paletowe w magazynowaniu? Regały paletowe sprawią, że Twój biznes będzie się rozwijał.

Więcej

Pieczątki w firmie - czy są ważne? Do czego się przydają pieczątki firmowe?

link

Kilka słów:

W przeszłości firmy mogły tworzyć swoje marki za pomocą logo. W dzisiejszych czasach nie wystarczy mieć logo i nazwę. Marki szukają więcej sposobów, aby się wyróżnić i zostać zapamiętanym. Jednym z najnowszych trendów w brandingu są stemple firmowe.

Pieczątki w firmie - czy są ważne? Do czego się przydają pieczątki firmowe?

Więcej

Detektor kabli lokalizowanych w ziemi, czyli jak namierzyć uszkodzenia przewodów

link

Kilka słów:

Awaria. Brak prądu. Kryzys komunikacyjny. Profesjonalne detektory kabli pozwolą na szybkie wykrycie źródła problemu. W rezultacie ocena sytuacji oraz naprawa przewodów umieszczonych w ziemi zajmie dużo mniej czasu.

Detektor kabli lokalizowanych w ziemi, czyli jak namierzyć uszkodzenia przewodów

Więcej

Cross-selling – postaw na większą sprzedaż!

prasowa

Kilka słów:

Jeżeli myślisz o maksymalizacji sprzedaży, zwróć uwagę na cross-selling. Z powodzeniem możesz go wdrażać zarówno w sprzedaży internetowej, jak i bezpośredniej. Przekonaj się, że to wartościowy sposób transakcji, który podczas jednego zakupu pozwala zrobić większy obrót.

Cross-selling – postaw na większą sprzedaż!

Więcej

Oszczędzaj dzięki smart zakupom – sprawdź sam, jak to zrobić

prasowa

Kilka słów:

Smart zakupy pozwalają przede wszystkim zaoszczędzić pieniądze podczas zakupów. Jak zostać smart klientem? Wystarczy stosować się do kilku zasad, aby robić zakupy z głową. Nie jest to takie trudne, a nowe nawyki szybko staną się codziennością. Czym charakteryzują się mądre zakupy? Sprawdź sam.

Oszczędzaj dzięki smart zakupom – sprawdź sam, jak to zrobić

Więcej

Czym się zajmuje specjalista od marketingu internetowego

white

Kilka słów:

Specjalista od marketingu to specjalista od sprzedaży. By być specjalistą od marketingu internetowego być może warto zacząć od zastanowienia się nad tym jak to zrobić, by w przestrzeni internetowego wolnego rynku i źle pojmowanej wolności nie sprzedawać byle czego i za wszelką cenę.

Czym się zajmuje specjalista od marketingu internetowego

Więcej

Kalendarz trójdzielny od TELEGRAPH, dlaczego warto go mieć?

link

Kilka słów:

Telegraph to rodzinne wydawnictwo, które kalendarze tworzy z pasją od ponad 30 lat. Imponujące, prawda? Każdy z osobna produkowany jest z dbałością o nawet najmniejszy szczegół, aby zadowoleni klienci mogli cieszyć się z jakości ich wykonania. Poszukujesz kalendarzy do swojego mieszkania, biura a może na prezent? Świetnie trafiłeś! Ten artykuł poświęcimy właśnie tej tematyce.

Kalendarz trójdzielny od TELEGRAPH, dlaczego warto go mieć?

Więcej

Faktoring - dla kogo i co powinieneś o nim wiedzieć

link

Kilka słów:

Faktoring coraz częściej pojawia się na ustach właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Faktoring - dla kogo i co powinieneś o nim wiedzieć

Więcej

Zaplanuj reklamę swojej firmy z głową

link

Kilka słów:

Potencjalni klienci niekoniecznie nie trafiają do ciebie, bo masz gorszą ofertę czy słabsze kwalifikacje.

Zaplanuj reklamę swojej firmy z głową

Więcej

Strona: 1 2 3 4 5 629

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.