Artykuły i poradniki Konferencje:
Podsumowanie konferencji Marketing Miejsc Trendy 2013
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu.
Miasteczko Dobricz w regionie Warny
PR
Kilka słów:
Miasto Dobricz położone jest w północno-wschodniej Bułgarii, w odległości 50 km od Warny i 480 km od Sofii. Dobricz i region w pobliżu miasta nazwano spichlerzem Bułgarii ze względu na żyzną ziemię i uprawę pszenicy.
Szkolenia pracowników
text
Kilka słów:
Polityka szkoleniowa każdej organizacji powinna opierać się na założeniu, że każdy pracownik ma nie tylko prawo do informacji, ale również do dokształcania się. Coraz częściej zdarza się, że pracownicy – nawet Ci wieloletni – zobligowani są do podjęcia studiów zgodnych z profilem wykonywanej przez siebie pracy.
Noc Muzeów 2013 w Muzeum Żup krakowskich
Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka
Kilka słów:
Tematem przewodnim Nocy Muzeów 2013 w Muzeum Żup krakowskich w Wieliczce będą kolekcje i pasje.
Pierwsze urodziny AMBEREXPO - co dalej?
AmberExpo Centrum Wystawienniczo-Kongresowe
Kilka słów:
W kwietniu 2012 roku oficjalnie otwarto nową siedzibę Międzynarodowych Targów Gdańskich SA - nowoczesne Centrum Wystawienniczo-Kongresowe AMBEREXPO przy ulicy Żaglowej w Gdańsku. O początkach działania AMBEREXPO i planach na kolejne lata opowiada Maciej Glamowski, Wiceprezes Zarządu AMBEREXPO.
Sale weselne w łódzkim
J Krzysiek
Kilka słów:
Prezentujemy miejsca na wesele w województwie łódzkim. Region ten ma do zaoferowania wiele ciekawych obiektów, w tym zabytkowy Dwór Giemzów.
Rodzinne spotkanie w Muzeum Żup Krakowskich
Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka
Kilka słów:
Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka zaprasza na rodzinne spotkanie z cyklu „Mama, tata i ja”
Marka lokalna dźwignią turystyki
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.
Best Western w Polsce z Managerem ds. Kontroli Jakości
PR
Kilka słów:
Charakterystyczna dla Best Western dbałość o utrzymanie najwyższych standardów przyczyniła się do rozbudowy zespołu w Polsce. Nowo powołane stanowisko Managera ds. Kontroli Jakości, po ukończeniu międzynarodowego programu szkoleniowego Best Western International, objęła Kamila Marat.
Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych
M-S-M
Kilka słów:
Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.