Artykuły i poradniki Konkurencyjność:
5 detali – na co zwraca uwagę gość hotelu?
WP
Kilka słów:
Jeżeli jesteś właścicielem hotelu lub pensjonatu, to znasz zasady konkurencyjności rynku. Klient ma oczekiwania, które są zazwyczaj dość wysokie. Poniżej opisujemy 5 detali, które mają największe znaczenie dla klienta hotelu. Ocena hotelu jest często uzależniona od drobnych szczegółów i dlatego bardzo istotne są opinie i rekomendacje innych klientów oraz znajomych. Czy jesteś przygotowany na przyjęcie gości? Sprawdź!
Pomysł na biznes - stoisko z pamiątkami z wakacji
LH
Kilka słów:
Sprzedaż pamiątek w nadmorskich lub górskich kurortach to od lat bardzo dobrze prosperujący biznes. Kupowanie drobiazgów podczas letniego, czy zimowego wypoczynku jest w naszym kraju tak głęboko zakorzenione, że niektórzy bez kramów i małych sklepików nie wyobrażają sobie miejscowości turystycznej. Wakacyjne odprężenie i więcej wolnego czasu, sprawiają, że klienci są bardziej skłonni do zakupów.
Turystyka w Polsce – czy faktycznie jest lepiej?
WP
Kilka słów:
Turystyka jest tą dziedziną gospodarki, która w istotny sposób wpływa na PKB, w wielu krajach należy do najbardziej dochodowych. Pod koniec 2014 roku wkład polskiej branży turystycznej w PKB wzrósł do 6 proc. (w 2013 wynosił 5,3 proc.), mimo to jest poniżej średniej europejskiej. Biorąc pod uwagę typowe usługi turystyczne (pomijając np. usługi budowlane związane z budową bazy turystycznej), do PKB rocznie dodają one około 40 mld złotych.
Hotelowe biuro dla klientów biznesowych
M-S-M
Kilka słów:
Przedsiębiorcy, przedstawiciele handlowi, czy uczestnicy konferencji stanowią ważną grupę gości dla wielu hoteli. Jednak ten rodzaj klientów ma szczególne oczekiwania i poszukuje miejsc, które potrafią je zrealizować.
Usiądź wygodnie i nie martw się
WP
Kilka słów:
Często w codziennym zaganianym życiu pełnym spraw, zmęczeni i zdyszani mówimy: „Muszę usiąść”. Nie bez znaczenia jest to gdzie siadamy i na czym. Siedzenia muszą być wygodne, a także praktyczne. Krzesła, czy fotele powinny także wyglądem i stylem pasować do wnętrza pomieszczenia. Jeśli mamy na myśli meble do mieszkania, czy domu muszą mieć również optymalną cenę.
Praktyczne rozwiązania dla hoteli - Samsung prezentuje „Wzmacniacz dla firm”
M-S-M
Kilka słów:
Jak przyciągnąć uwagę klientów, na co zwracają uwagę w pierwszej kolejności i jakie są ich oczekiwania, jak efektywnie promować swoją ofertę? Odpowiedź na te i wiele podobnych pytań jest dostępna na kanale internetowym firmy Samsung – „Wzmacniacz dla firm”. Platforma stanowi zestaw zasobów i kluczowych informacji, które pomagają przedsiębiorcom, w tym również hotelarzom prowadzić swój biznes.
Ruszyła rejestracja na Meetings Week Poland 2015
M-S-M
Kilka słów:
W marcu odbędzie się trzecia edycja Meetings Week Poland. – Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland. W programie tygodnia znajdują się merytoryczne konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku spotkań oraz eventy towarzyszące.
Tech.Travel Award - nowa odsłona konkursu podczas TT Warsaw 2014
J Krzysiek
Kilka słów:
Można zgłaszać się już do konkursu „Nowe technologie w turystyce - Tech.Travel Award”, którego rozstrzygnięcie nastąpi podczas XXII Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2014. Jego organizatorami są firma MT Targi Polska - gospodarz targów oraz Polska Organizacja Turystyczna. Misją konkursu jest poszukiwanie i promocja innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla turystyki. Produkty należy zgłosić do 30 września br. poprzez dedykowaną konkursowi stronę www.tech.travel.
Małopolska promuje się w Skandynawii jako stolica turystyki biznesowej
PR
Kilka słów:
W ostatnich latach obserwuje się stały wzrost zainteresowania Małopolską jako destynacją biznesową. W 2011 roku w Krakowie zorganizowano ponad 8000 imprez o charakterze gospodarczym, biznesowym i politycznym. 30 i 31 października br. potencjał Krakowa i Małopolski na polu turystyki biznesowej został zaprezentowany w Oslo i Sztokholmie, gdzie przedstawiciele branży spotkań wzięli udział w przygotowanych specjalnie dla nich warsztatach branżowych.
Niech biznes się kręci – hotelowe tajemnice
M-S-M
Kilka słów:
Szkolenie „Hotelarza” i Horwath HTL na Targach WorldHotel 2012