Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Ksero:

Recykling papieru w firmie - jak wprowadzić?

WP

Kilka słów:

Najprostszą metodą pozwalającą na ponowne wykorzystanie już raz użytego papieru jest np. wykorzystanie zadrukowanego z jednej strony arkusza jako brudnopisu lub pod kolejny wydruk czy kserokopię. Jeżeli dokument nie jest istotnym pismem, a zaledwie notatkami z konferencji dla własnego użytku, warto się zastanowić nad tego rodzaju rozwiązaniem.

Recykling papieru w firmie - jak wprowadzić?

Więcej

Oryginalne tusze - gdzie kupić najtaniej i najpewniej?

WP

Kilka słów:

Niesamowicie szybki rozwój nowoczesnych technologii przyczynił się do wielu zmian wpływających w mniej lub bardziej korzystny sposób na ułatwienie wielu różnorakich działań. Działania te mogą być realizowane zarówno na płaszczyźnie w charakterze zawodowym jak też typowo indywidualnym.

Oryginalne tusze - gdzie kupić najtaniej i najpewniej?

Więcej

Kserokopiarka - urządzenie niezbędne w każdej firmie

Arsić Lidija

Kilka słów:

Kserokopiarka to wyposażenie niezbędne w działalności każdego przedsiębiorstwa. Jest to gwarancja szybkiej i efektywnej pracy całego zespołu. W każdej firmie od czasu do czasu zachodzi potrzeba skserowania ważnych dla jej działalności dokumentów, dlatego tego typu maszyna powinna stanąć w firmie w miejscu ogólnodostępnym, tak żeby każdy miał do niej swobodne dojście.

Kserokopiarka - urządzenie niezbędne w każdej firmie

Więcej

Dzierżawa kserokopiarek – na czym polega i jakie są zalety takiego rozwiązania?

LH

Kilka słów:

Każdy przedsiębiorca życzyłby sobie, aby jego biuro zorganizowane było we właściwy sposób, z czym wiąże się również właściwe zarządzanie dokumentami. Aby osiągnąć taki cel, biuro potrzebuje innowacyjnego, nowoczesnego sprzętu, który ułatwi i przyspieszy pracę, a także podniesie jej jakość. Nie każda firma może sobie jednak pozwolić na to, by zakupić najnowsze urządzenie wielofunkcyjne lub drukarkę. W przypadku niektórych firm bardziej optymalne okazuje się wynajęcie urządzenia.

Dzierżawa kserokopiarek – na czym polega i jakie są zalety takiego rozwiązania?

Więcej

Event biznesowy na miarę XXI wieku – atrakcyjne sposoby organizacji spotkań firmowych

Browar Lubicz

Kilka słów:

Organizacja spotkań firmowych to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed pracodawcą. Dawno już minęły czasy, kiedy to pracownicy firmy spotykali się w skromnej restauracji, a prezentacje dotyczące dotychczasowych osiągnięć, kolejnych projektów i wdrażanych innowacji przekazywane były na niewyraźnych kserokopiach.

Event biznesowy na miarę XXI wieku – atrakcyjne sposoby organizacji spotkań firmowych

Więcej

Prowadzisz firmę? Naucz swoich pracowników efektywnego zarządzania jej zasobami

WP

Kilka słów:

Umiejętne zarządzanie zasobami firmy może przynieść nawet kilka lub kilkanaście tysięcy złotych rocznie. W przeliczeniu na jednego pracownika jest to zysk około kilkuset złotych. Większość przedsiębiorców nie ma o tym pojęcia.

Prowadzisz firmę? Naucz swoich pracowników efektywnego zarządzania jej zasobami

Więcej

Meble do biura - niełatwy wybór

ADV.

Kilka słów:

Wybór mebli do biura nie jest prostą sprawą. W dodatku ma niebagatelne znaczenie dla jakości pracy. Estetyczne, funkcjonalne wyposażenie poprawia komfort pracy, ułatwia zachowanie porządku i sprawia dobre wrażenie na klientach.

Meble do biura - niełatwy wybór

Więcej

Realna oferta wirtualnego biura w Warszawie

WP

Kilka słów:

Wirtualne biuro to usługa stosunkowo młoda, ale już ciesząca się ogromną popularnością. I może dla niektórych brzmi to wręcz abstrakcyjnie, że na rynku pojawia się oferta proponująca adres dla firmy w Warszawie, wszystko jest tu jak najbardziej realne. I jak najbardziej realnie biuro wirtualne staje się miejscem, gdzie prowadzona jest pełna administracja firmy, podczas gdy jej właściciel zyskuje czas na koncentrację na kluczowych dla rozwoju swojej firmy sprawach.

Realna oferta wirtualnego biura w Warszawie

Więcej

Ile kosztuje wynajem sal konferencyjnych? Wyniki ankiety.

J Krzysiek

Kilka słów:

Zapraszamy do przeczytania raportu z nadesłanych odpowiedzi w anonimowej ankiecie przeprowadzonej przez serwis e-konferencje.pl wśród właścicieli obiektów konferencyjnych. Raport dostarcza informacje o tym, jak kształtują się ceny za wynajem sal w poszczególnych regionach, co wchodzi w skład wyposażenia pomieszczenia konferencyjnego, a za co płaci się dodatkowo, oraz jak kształtują się opłaty za noclegi dla delegatów.

Ile kosztuje wynajem sal konferencyjnych? Wyniki ankiety.

Więcej

Wznowienie rekrutacji na studium podyplomowe Event Management na Wydziale Zarządzania UW

M-S-M

Kilka słów:

Stowarzyszenie Branży Eventowej informuje o wznowieniu rekrutacji na studium podyplomowe z zakresu Event Managementu organizowanych wraz z Wydziałem Zarządzanie Uniwersytetu Warszawskiego.

Wznowienie rekrutacji na studium podyplomowe Event Management na Wydziale Zarządzania UW

Więcej

Strona: 1 2 3

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.