Artykuły i poradniki Marketing:
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 2009
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001? * Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać? * Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta?
Od jutra startują targi reklamy RemaDays!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Blisko 460-ciu wystawców, liderów w swoich sektorach, zaprezentuje na targach RemaDays setki nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Targi organizowane przez poznańską firmę GJC Inter Media to okazja do prezentacji firm z takich sektorów jak upominki reklamowe, out&indoor czy technology. Równolegle z targami odbędzie się RemaCongress, podczas którego zwiedzający będą mieli sposobność, aby uczestniczyć m.in. w debacie redaktorów naczelnych czasopism marketingowych, a także w panelu konferencyjnym Gift Expert, poświęconym sprzedaży upominków reklamowych przez internet.
Co będzie z podróżami kupowanymi on-line do 2013?
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Niedawny raport z Forrester Research Online Travel USA Forecast, wykazał, że tendencje kupowania wycieczek on line ulegną zmianą i do roku 2013 nastąpią różnice w rezerwacji w sieci.
Wirtualna wycieczka po obiekcie jako wzbogacona forma prezentacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nowe metody wizualizacji obiektów hotelowych dają doskonałe możliwości do ich prezentowania w Internecie. Taką nową, zyskującą popularność metodą jest prezentacja obiektów w formie wirtualnej wycieczki po obiekcie. Osoba oglądająca prezentację odnosi wrażenie, że rzeczywiście uczestniczy w zwiedzaniu –tak, jak gdyby była w wybranym przez siebie miejscu.
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.
I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów" i konferencja" Event z pomysłem" we Wrocławiu!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
DZIEŃ BIZNESOWY MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYCZNYCH WROCŁAW 2009.
Międzynarodowe Targi Poznańskie przygotowane w każdym calu na 2009 rok
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie solidnie przygotowały się na kolejny rok pracy, a najlepszym dowodem na to jest najnowsze wydanie „Poznańskiego Magazynu Targowego”.
MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.