Artykuły i poradniki Motywacyjne:
XV Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już 20 października 2007 roku rozpoczną się w Warszawie XV Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel. Celem Targów jest zaprezentowanie oferty turystycznej krajów i regionów z całego świata, a także szeroka promocja potencjału turystycznego Polski na arenie międzynarodowej. Każdej edycji wydarzenia towarzyszą spotkania branżowe: konferencje, warsztaty, seminaria i prezentacje krajów.
Konferencja firmowa i jej wpływ na gospodarkę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Coraz większą liczba miast zdaje sobie sprawę z tego, iż konferencje biznesowe są dochodowe i cechuje je spora specjalizacja.
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej! A oto garść informacji o tym, co podczas targów będzie się działo...
Seminarium Incentive Travel - podróże motywacyjne
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Poznań Convention Bureau, Polska Organizacja Turystyczna oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie serdecznie zapraszają przedsiębiorców branży turystycznej, środowisko naukowe, studentów turystyki oraz wszystkich zainteresowanych na Seminarium „Incentive Travel – Podróże Motywacyjne”
Turystyka biznesowa w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka biznesowa i konferencyjna w Polsce nadal nie osiąga takiego tempa rozwoju, byśmy w tym zakresie mogli się porównywać z krajami sąsiedzkimi - Czechami, Finami czy Węgrami, nie mówiąc o Niemczech. Szczęśliwie ostatnie miesiące pokazują, że rodzi się szansa aby turystyka biznesowa zajęła stosowne miejsce w rządowych programach rozwoju gospodarki turystycznej.
Turystyka motywacyjna
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka motywacyjna, nazywana też stymulacyjną, jest zjawiskiem charakterystycznym na współczesnym rynku turystycznym USA i europy Zachodniej. Podróż motywacyjną definiuje się najczęściej jako środek nowoczesnego zarządzania, stosowany w celu uzyskania nadzwyczajnych efektów, przez nagradzanie uczestników podróżą, która jest konsekwencją osiągnięcia przez nich założonych celów.