Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Orbis:

Największe wydarzenie konferencyjne branży hotelarskiej w regionie zgromadziło rekordową liczbę uczestników.

PR

Kilka słów:

Prawie 450 praktyków branży hotelowej uczestniczyło w tegorocznej konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbyła się 27-28 listopada w hotelu Sofitel Victoria Warszawa. To najwyższa frekwencja w historii tego cyklu spotkań branżowych.

Największe wydarzenie konferencyjne branży hotelarskiej w regionie zgromadziło rekordową liczbę uczestników.

Więcej

Jesienne spotkania branży hotelowej

M-S-M

Kilka słów:

Tegoroczne powakacyjne ożywienie na rynku biznesowym wyraźnie widać patrząc na kalendarz imprez kierowanych do branży HoReCa. W sumie kilkanaście wydarzeń: konferencje, targi szkolenia. Oto najważniejsze, które hotelarze powinni uwzględnić w swoim kalendarzu.

Jesienne spotkania branży hotelowej

Więcej

10 kroków do zorganizowania niezapomnianej konferencji

WP

Kilka słów:

Chcesz zorganizować konferencję, o której Twoi goście długo nie zapomną, a wręcz przeciwnie – będą chcieli więcej? Sprawdź, jak w 10 krokach przygotować wartościowe i przyciągające wydarzenie.

10 kroków do zorganizowania niezapomnianej konferencji

Więcej

Incentive i wczasy pracownicze - co je łączy a co dzieli

WP

Kilka słów:

Wczasy firmowe – dziś używamy tego ładnego określenia w odniesieniu do zorganizowanych wyjazdów pracowników danego przedsiębiorstwa. Samo pojęcie „wczasy” kojarzy się z relaksem, odpoczynkiem i miło spędzonym czasem. Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, wyjazd o dokładnie takim samym charakterze, nazwalibyśmy „wczasami pracowniczymi”, które często więcej wspólnego miały z obowiązkiem wyjazdu, niż z chęcią wypoczynku.

Incentive i wczasy pracownicze - co je łączy a co dzieli

Więcej

Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji

M-S-M

Kilka słów:

Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1 - 2 procent oraz o stworzenie tysięcy nowych miejsc pracy. Fakt ten szczególnie dobrze uświadamiają sobie przedstawiciele branży i goście cyklu Meetings Week Poland.

Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji

Więcej

Wykorzystywanie dzieci w hotelach i nie tylko...

M-S-M

Kilka słów:

"OCHRONA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZED WYKORZYSTYWANIEM W KONTEKŚCIE PODRÓŻY I TURYSTYKI" - Konferencja 26 maja 2015 roku, godz. 11.00 – 15.00 Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98. Zapraszamy.

Wykorzystywanie dzieci w hotelach i nie tylko...

Więcej

Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące

M-S-M

Kilka słów:

Przypominamy, iż w poniedziałek 16 marca startuje trzecia edycja Meetings Week Poland – wydarzenia realizowanego przez organizacje i instytucje reprezentujące przemysł spotkań w Polsce. Merytorycznym konferencjom towarzyszą znane już z poprzednich lat akcje CSR: „Książka oddana – radość przekazana” oraz „Obiegnij Narodowy”. Ponadto specjalnie dla MWP 15 uruchomione zostanie bezpłatne konto testowe na platformie monitoringu sieci Brand24.

Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące

Więcej

MERCURE WERYFIKUJE PRAWDZIWOŚĆ TEORII “SZEŚCIU PRZYJACIÓŁ” W SKALI ŚWIATOWEJ

PR

Kilka słów:

Marka Mercure, wprowadza nowy projekt „The Six Friends Theory”, który będzie unikalnym doświadczeniem łączącym siłę portali społecznościowych z realnymi spotkaniami. W styczniu 2015 roku sieć rozpocznie proces zbierania aplikacji od kandydatów, z których jeden otrzyma możliwość wzięcia udziału w wyjątkowej przygodzie!

MERCURE WERYFIKUJE PRAWDZIWOŚĆ TEORII “SZEŚCIU PRZYJACIÓŁ” W SKALI ŚWIATOWEJ

Więcej

Nowy Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu w obu warszawskich hotelach marki Radisson Blu

Radisson Blu Centrum

Kilka słów:

Z dniem 01 kwietnia br. nastąpiła zmiana w dziale sprzedaży w hotelach Radisson Blu Centrum Warszawa i Radisson Blu Sobieski Warszawa. Krzysztof Krychowiak objął stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży i marketingu na wyżej wymienione dwa warszawskie hotele.

Nowy Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu w obu warszawskich hotelach marki Radisson Blu

Więcej

Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Best Western wprowadza na polskim rynku nową Strategię Jakości. Program ma pomóc obiektom dołączającym do sieci dostosować się do międzynarodowych standardów marki, a już działającym utrzymać najwyższy poziom oferowanych usług.

Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w Polsce

Więcej

Strona: 1 2 37

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.