Artykuły i poradniki Promocje:
Sklep Shopify - czy warto go założyć?
link
Kilka słów:
Możliwość łatwego zarządzania elementami obecnymi w sklepie internetowym zdecydowanie ułatwia jego prowadzenie i pozwala nam się skupić na pracy z klientami, zamiast na ciągłym naprawianiu błędów strony.
Jak kupować taniej przez Internet korzystając z kodów rabatowych?
link
Kilka słów:
Zakupy internetowe stają się coraz modniejsze i już prawie wszyscy korzystają z tego rozwiązania. Już nie trzeba godzinami chodzić po centrach handlowych, aby kupić potrzebne nam rzeczy.
Agencja rekrutacyjna IT - kiedy warto z nią współpracować?
link
Kilka słów:
Rekrutacja w branży IT od wielu już lat wiąże się z wieloma wyzwaniami. Nadal mamy w niej do czynienia z rynkiem pracownika, a pozyskanie najlepszych specjalistów wymaga sporego zaangażowania, czasu i środków.
Reklama zewnętrzna — czy warto w nią inwestować?
link
Kilka słów:
Reklama zewnętrzna stanowi nieodzowny element strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa. Niezależnie od tego, czy prowadzisz mały sklep w Krakowie, czy ogólnokrajową firmę, z pewnością rozważasz, czy warto inwestować w banery reklamowe.
Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla małych firm
link
Kilka słów:
Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii marketingowej dla małych firm są gadżety reklamowe.
Praca w branży eventowej — zarobki i perspektywy
Artykuł sponsorowany
Kilka słów:
Do najbardziej dynamicznie rozwijających się branż w sektorze usług należy branża eventowa.
Gazetki Promocyjne: Wykorzystaj oszczędności znajdujące się w zasięgu twojej ręki
prasowa
Kilka słów:
W erze cyfryzacji, wiele osób może pomyśleć, że gazetki promocyjne są przestarzałym narzędziem.
Event – co to jest i jakie są rodzaje eventów?
prasowa
Kilka słów:
Z pewnością każdy z nas spotkał się już z anglojęzycznym pojęciem „event”, które szturmem wkradło się w codzienną mowę Polaków.
Przewaga cyfrowych rozwiązań Digital Signage nad klasycznymi statycznymi reklamami
link
Kilka słów:
Chociaż żyjemy w epoce cyfrowej i doceniamy jej zalety, to jednak wielu z nas boi się samemu zaangażować w obsługę takich urządzeń. Nie ufamy swoim zdolnościom i spodziewamy się, że musi to być niezwykle trudne zadanie.
Obawiasz się że Twoje wydarzenie może zostać odwołane? Przenieś je do sieci!
white
Kilka słów:
Dziś każda firma działająca w branży rozrywkowej i eventowej, drży o swoją przyszłość. Jest to spowodowane widmem ponownego zamrożenia tego sektora gospodarki, który notabene nie wrócił do stanu sprzed epidemii.