Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Regały:

Gabinet. Jak go urządzić, by był praktyczny i wygodny?

link

Kilka słów:

Niezależnie od tego czy pracujesz w domu, czy w siedzibie bądź oddziale firmy, gabinet w którym spędzasz sporą ilość czasu powinien być zarówno funkcjonalny i wygodny, jak być miejscem, gdzie będziesz czuć się dobrze i swobodnie.

Gabinet. Jak go urządzić, by był praktyczny i wygodny?

Więcej

Recykling papieru w firmie - jak wprowadzić?

WP

Kilka słów:

Najprostszą metodą pozwalającą na ponowne wykorzystanie już raz użytego papieru jest np. wykorzystanie zadrukowanego z jednej strony arkusza jako brudnopisu lub pod kolejny wydruk czy kserokopię. Jeżeli dokument nie jest istotnym pismem, a zaledwie notatkami z konferencji dla własnego użytku, warto się zastanowić nad tego rodzaju rozwiązaniem.

Recykling papieru w firmie - jak wprowadzić?

Więcej

Jak zapewnić wygodę i bezpieczeństwo w sklepie?

WP

Kilka słów:

Każdy właściciel sklepu powinien zdawać sobie sprawę, że to na nim spoczywa odpowiedzialność za bezpieczeństwo klientów w prowadzonym przez niego lokalu. Jego usługi są powszechnie dostępne, a więc powinien dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić odwiedzającym możliwość wygodnego poruszania się, bez uszczerbku zdrowia, życia i mienia.

Jak zapewnić wygodę i bezpieczeństwo w sklepie?

Więcej

Przestrzeń do wykorzystania

LH

Kilka słów:

Ci wszyscy, którzy dysponują mniejszą lub większą przestrzenią i wykorzystują ją rozsądnie, wiedzą, że najważniejszy jest porządek, dobry pomysł i idealna logistyka.

Przestrzeń do wykorzystania

Więcej

Jak cię widzą, tak cię piszą. Pomysły na hotelowe recepcje

WP

Kilka słów:

Opinia klienta na temat obiektu zależy od pierwszego wrażenia. Obskurna czy zaniedbana recepcja na wstępie zniechęci klienta. A przecież klient powinien poczuć się w hotelu jak w domu niemal, komfortowo i przyjemnie. Dlatego też do recepcji i jej pracowników należą specjalne zadania, związane z obsługą klienta.

Jak cię widzą, tak cię piszą. Pomysły na hotelowe recepcje

Więcej

Strona: 1

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.