Artykuły i poradniki Strategia:
PRZEKSZTAŁCENIA W SPÓŁCE MPM PRODUCT – SZANSA NA EFEKTYWNĄ DYWERSYFIKACJĘ BIZNESOWĄ
Hotel Med.&Spa Villa Park
Kilka słów:
W związku z nową strategią rozwoju Zarząd MPM Product sp. z o.o., ogłosił powstanie dwóch autonomicznych spółek: MPM agd S.A. oraz MPM Hotele Spa sp. z o.o. Utworzenie pierwszej z nich było konsekwencją wydzielenia ze struktur firmy pionów AGD i IT, następnie dotychczasowa spółka MPM Product zmieniła nazwę na MPM Hotele Spa sp. z o.o.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza - wywiad z zarządcą obiektu.
PR
Kilka słów:
Wywiad z Panią Katarzyną Bobowską - zarządcą Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza w Warszawie.
Nowe marki w portfolio Grupy Hotelowej Orbis
Ibis
Kilka słów:
Grupa Hotelowa Orbis buduje 4 nowe hotele ekonomiczne w Polsce i przeprowadza rebranding marek Etap i ibis. Zgodnie z założeniami strategii Accor, który jest strategicznym partnerem Grupy Hotelowej Orbis, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza rośnie w siłę. Czerwiec 2011 najlepszym miesiącem w historii.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
Kilka słów:
Warszawa, 22 lipca 2011 r. – Miniony czerwiec był najlepszym miesiącem w półtorarocznej historii Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, jednego z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Warszawie, usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie. W ciągu 22 dni roboczych w centrum odbyło się 35 konferencji, wynajęto na nie 66 sal, a w zorganizowanych w nich wydarzeniach wzięło udział ponad 2 500 osób.
Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011
PR
Kilka słów:
Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są właściwe, a jakie niewłaściwe wzorce zachowań samorządowych władz, które mają wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez Związek Firm Public Relations „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”.
Według Forbes: Krakowski Radisson Blu Liderem Zielonej Epoki
Radisson Blu Hotel, Kraków
Kilka słów:
Miesięcznik Forbes ogłosił hotel Radisson Blu w Krakowie zwycięzcą pierwszej edycji konkursu „Liderzy Zrównoważonego Rozwoju”. Zdobycie przez hotel eko-certyfikatu BS8901 zostało uznane za jedną z siedmiu najcenniejszych inicjatyw w skali całego kraju.
Duży ruch na stronie www powodem do radości?
PR
Kilka słów:
Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie, przedsiębiorca wciąż nie wie dokładnie czego oczekuje klient i nie ma odpowiedniego wpływu na procesy decyzyjne Internauty. Powstaje więc pytanie: w jaki sposób nakłonić odwiedzających, aby zamiast samego przeglądania witryny, dokonali również zakupu lub rezerwacji?
Sheraton nagrodzony tytułem Superbrand
Hotel***** Sheraton Poznań
Kilka słów:
W niedzielę 27 marca podczas oficjalnej gali marka Sheraton została nagrodzona tytułem Superbrand. Rada Marek, składająca się z ekspertów od brandingu i komunikacji nagrodziła Sheraton za siłę marki, jej rozpoznawalność oraz spójne działania komunikacyjne, które zdobyły zaufanie klientów.
Katarzyna Bobowska z Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza nominowana w konkursie Osobowość Roku MICE Poland 2010
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Warszawa, 6 grudnia 2010 r. – Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza na warszawskim Mokotowie została nominowana do nagrody Osobowość Roku MICE Poland 2010 w kategorii Menedżer Obiektu.
Jedyny taki hotel na świecie!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Eko certyfikat BS 8901 dla hotelu Radisson Blu w Krakowie.