Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Strategia:

Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji

M-S-M

Kilka słów:

Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1 - 2 procent oraz o stworzenie tysięcy nowych miejsc pracy. Fakt ten szczególnie dobrze uświadamiają sobie przedstawiciele branży i goście cyklu Meetings Week Poland.

Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji

Więcej

Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej

WP

Kilka słów:

Otwierając działalność gospodarczą, niezależnie od jej branży istotny jest marketing. Celem i główną funkcją uruchomienia machiny marketingowej jest pozyskiwanie stałych klientów. Skuteczne pozyskanie pierwszych Klientów to główna bolączka adwokatów i radców prawnych wchodzących na rynek usług prawniczych. Często bowiem w głowach mecenasów – otwierających biznes w postaci kancelarii prawnej utrwalił się nieprawdziwy mit.

Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej

Więcej

7. edycja Targów WorldHotel zakończona

M-S-M

Kilka słów:

Zakończyły się 7. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014. W dniach 17-19 września ponad 130 wystawców prezentowało swoją ofertę, a przedstawiciele branży skorzystali ze szkoleń i konferencji.

7. edycja Targów WorldHotel zakończona

Więcej

Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Best Western wprowadza na polskim rynku nową Strategię Jakości. Program ma pomóc obiektom dołączającym do sieci dostosować się do międzynarodowych standardów marki, a już działającym utrzymać najwyższy poziom oferowanych usług.

Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w Polsce

Więcej

Znaczenie eventów w marketingu

PR

Kilka słów:

Zapowiedź konferencji Event Biznes.

Znaczenie eventów w marketingu

Więcej

Europejski Kongres Gospodarczy 2013 – główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące

M-S-M

Kilka słów:

„Nowych impulsów rozwoju europejskiej gospodarki należy szukać także poza Europą. Nie tracąc z oczu najbliższych kwestii, warto myśleć globalnie” – zapowiada organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Europejski Kongres Gospodarczy 2013 – główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące

Więcej

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza obchodzi 3. urodziny!

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza

Kilka słów:

• Ponad 1 000 konferencji, szkoleń oraz innych wydarzeń specjalnych odbyło się w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza od początku działalności • W spotkaniach organizowanych w centrum wzięło udział ponad 37 000 osób • Nowoczesny obiekt „wystąpił” w licznych spotach reklamowych

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza obchodzi 3. urodziny!

Więcej

Konferencja SPA & hotel na targach WorldHotel 2012

M-S-M

Kilka słów:

Do hotelu po piękne ciało

Konferencja SPA & hotel na targach WorldHotel 2012

Więcej

Nowa strategia Vienna International Hotels & Resorts podstawą dalszego rozwoju

angelo Hotel Katowice

Kilka słów:

Wiedeń, 14 grudnia 2011 – Przed Vienna International Hotels & Resorts (VI) otwiera się obiecująca przyszłość dzięki nowej strategii. Koncentruje się ona na świeżej koncepcji marki nadrzędnej, nowoczesnych technologiach i umocnieniu pozycji specjalisty z zakresu restrukturyzacji. Celem VI jako jednej z największych austriackich grup hotelowych jest kontynuacja rozwoju i ekspansja na nowe rynki.

Nowa strategia Vienna International Hotels & Resorts podstawą dalszego rozwoju

Więcej

Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku

ARIA SOSNOWIEC HOTEL ORBIS

Kilka słów:

• W trzecim kwartale 2011 r. utrzymywał się trend wzrostowy: przychody ze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis wzrosły o 6,9% w ujęciu “like-for-like” (o 1,7% przy porównaniu danych raportowanych) do kwoty 193,3 mln zł

Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku

Więcej

Strona: 1 2 3 4 5 6 7

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.