Artykuły i poradniki Wydarzenia:
Dlaczego warto skorzystać ze wsparcia hostess z Nadarzyna?
link
Kilka słów:
Jeżeli planujesz zorganizować konferencję, event firmowy, albo wziąć udział w targach - wówczas warto skorzystać dostępnych możliwości w kontekście odpowiedniego wsparcia hostess i hostów.
Jakie wybrać meble na eventy, aby zachwycały uczestników i gości?
Malinowski Grzegorz
Kilka słów:
Zabierając się za wynajem mebli na eventy, bierze się pod uwagę wiele różnych rozwiązań.
Uroczysta gala otwarcia Mercure Hotel w Szklarskiej Porębie
Hotel BERGO Resort & Spa Szklarska Poręba
Kilka słów:
20 października w Hotelu Mercure w Szklarskiej Porębie odbyła się Gala otwarcia Hotelu oraz Restauracji Bergo Mateusza Gesslera. Galę poprowadził Olivier Janiak, a gwiazdą wieczoru była Ania Wyszkoni z Trio.
Ciekawe pomysły na imprezy firmowe
link
Kilka słów:
Każde przedsiębiorstwo funkcjonuje lepiej, kiedy pracownicy tworzą zgrany zespół. Dlatego firmowe imprezy integracyjne mogą stać się fundamentem sukcesu.
Wynajem sali na imprezy – wskazówki, aby wybrać idealną
prasowa
Kilka słów:
Wynajmem sali na imprezy to oferta, którą świadczą różnego typu miejsca. Wynajem sal na różnego typu spotkania takie jak urodziny, chrzciny, wesele czy też imprezy firmowe proponują zarówno restauracje, puby, hotele, miejsca coworkingowe, obiekty takie jak opery, kina, stadiony, muzea, szkoły, teatry, domy kultury, zamki, dworki. Są to też celowo w tym celu przygotowane sale balowe, domy weselne, a także sale w domach działkowca, remizy strażackie. Wybór takich miejsc jest naprawdę wielki.
Sale na spotkania - wszystko co o nich powinniście wiedzieć!
prasowa
Kilka słów:
Zdarza się, że istnieje potrzeba zorganizowania spotkania. Nie da się przecież stworzyć wyjątkowego wesela czy też konferencji w warunkach domowych. Zdecydowanie lepiej sprawdzają się wynajęte przestrzenie, które sprawiają, że jest lepszy klimat, a goście czują się komfortowo.
Budowa stoisk targowych
link
Kilka słów:
Przy odpowiednim typie stoiska targowego i wiedzy o tym, jak je skonfigurować, możesz zapewnić sobie ekonomicznie i wizerunkowo udaną imprezę.
Gdzie zorganizować konferencję w Poznaniu?
white
Kilka słów:
Dziś stałą praktyką biznesową przedsiębiorstw o różnym charakterze działalności stało się organizowanie konferencji.
Kalendarz trójdzielny od TELEGRAPH, dlaczego warto go mieć?
link
Kilka słów:
Telegraph to rodzinne wydawnictwo, które kalendarze tworzy z pasją od ponad 30 lat. Imponujące, prawda? Każdy z osobna produkowany jest z dbałością o nawet najmniejszy szczegół, aby zadowoleni klienci mogli cieszyć się z jakości ich wykonania. Poszukujesz kalendarzy do swojego mieszkania, biura a może na prezent? Świetnie trafiłeś! Ten artykuł poświęcimy właśnie tej tematyce.
Przemowy na eventach – wybierz najlepsze mównice na rynku
prasowa
Kilka słów:
Podczas większych imprez często najważniejsi goście przemawiają na forum. Przy dużej ilości widzów konieczne jest zamontowanie nagłośnienia oraz zorganizowanie mównicy.