Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

Napisany przez M-S-M, dnia 2012-09-21 10:55:44

Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.

Ostatecznie zgłoszenie nie zostało zakwalifikowane  do ścisłego finału, ale dla zespołu GCB prace nad aplikacją konkursową były okazją do podsumowania pewnego etapu działań i wyznaczenia celów na przyszłość.
 
W pracy konkursowej opisano kampanię promocyjną opartą o 4 produkty turystyczne związane z Gdańskiem i Regionem. Wśród działań znalazły się między innymi: stworzenie na stronie GCB bazy produktów i usług związanych z morzem, bursztynem, zamkami gotyckimi i Solidarnością organizacja tematycznych study tours, prezentacja 4 produktów turystyki biznesowej podczas road show, nagranie filmów promocyjnych dostępnych na kanale Youtube oraz wiele innych.
 
Główną ideą kampanii było zaangażowanie do działań lokalnych PCO (Profesjonalnych Organizatorów Kongresów) oraz usługodawców związanych z branżą hotelarską, konferencyjną oraz gastronomiczną i ten efekt został osiągnięty. W krótkim okresie czasu w bazie GCB pojawiło się ponad 20 ofert nawiązujących do 4 produktów turystycznych, kolejne są w przygotowaniu. Produkty i usługi można zgłaszać poprzez specjalny formularz dostępny na stronie GCB www.gdanskconvention.pl - OFERTY TURYSTYKI BIZNESOWEJ, do czego gorąco zachęcamy.
 
Działania GCB związane z kampanią promocyjną w oparciu o 4 produkty turystyki biznesowej będą kontynuowane również w przyszłym roku. GCB planuje między innymi organizację kolejnych tematycznych study tour oraz większe wykorzystanie mediów społecznościowych.
 
Prestiżowa nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest co roku za unikalne działania dotyczące promocji miast i regionów, jako destynacji konferencyjnych. W konkursie mogą wziąć udział jedynie członkowie ICCA.

 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB



Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.