Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Gdańsk w Monachium. 22 firmy, 2 godziny prezentacji, 3 miesiące przygotowań

Napisany przez M-S-M, dnia 2012-10-16 12:56:09

... i pełen sukces! Podczas road show zorganizowanego przez Gdańsk Convention Bureau, które odbyło się 11 października w Konsulacie Polskim w Monachium pojawiło się ponad 20 czołowych niemieckich meeting plannerów. Celem spotkania, poprowadzonego pod hasłem "Let's Gdańsk", była promocja Gdańska i Regionu.

Wybór Monachium na miejsce spotkania nie był przypadkowy. Dla organizatorów spotkań ważnym czynnikiem przy wyborze danej destynacji jest jej dostępność komunikacyjna. Miasto Gdańsk ma bezpośrednie połączenia lotnicze z Monachium - są to, aż 3 loty dziennie. Niemiecki rynek jest zatem niezwykle atrakcyjny dla Gdańska, stąd inicjatywa Gdańsk Convention Bureau.

Zgromadzonych gości przywitał osobiście Konsul Marek Meyer, który towarzyszył gdańskiemu zespołowi do końca spotkania. Prezentacje Gdańsk Convention Bureau oraz Partnerów (Dwór Oliwski z Gdańska, Hotel Haffner z Sopotu i profesjonalny organizator kongresów - Joyevent.pl) trwały prawie godzinę i zostały wysłuchane z dużym zainteresowaniem. Prezes GCB/GOT Anna Górska zaprezentowała Gdańsk i region pod kątem dostępności komunikacyjnej, bazy hotelowej, wielkości i typu obiektów konferencyjnych oraz atrakcji turystycznych. Następnie zespół GCB przedstawił najciekawsze oferty incentive oraz nowy, innowacyjny produkt, który GCB oferuje na wszelkie kongresy odbywające się w Regionie - aplikację GCBeVENT na smartfony. Po przedstawieniu możliwości konferencyjno-eventowych Pomorza odbyła się loteria z atrakcyjnymi nagrodami, w tym m.in. pobytami weekendowymi ufundowanymi przez Partnerów GCB.

Na koniec goście zostali zaproszeni na degustację tradycyjnej polskiej kuchni. Ta część spotkania sygnowana była hasłem "Let's Taste Gdansk" i rzeczywiście - okazało się, że wszystkim zgromadzonym Gdańsk bardzo smakował - dosłownie i w przenośni. Podczas rozmów, które odbyli przedstawiciele GCB i ich Partnerzy z niemieckimi meeting plannerami wyraźne było zainteresowanie ofertą konferencyjną Gdańska i Regionu - teraz pozostaje wykorzystać nawiązane kontakty i nawiązać ścisłą współpracę.
 
Selekcją i zaproszeniem gości zajęła się wyspecjalizowana na niemieckiem rynku agencja tmf dialogmarketing GmbH. Przy spotkaniach typu Road show, jest to najtrudniejszy element i etap organizacyjny. Wsparcia inicjatywie udzielił Konsulat RP w Monachium, który udostępnił swoje sale i tym samym nadał wydarzeniu charakteru prestiżowego. W spotkanie zaangażował się także ośrodek Polski Ośrodek Informacji Turystycznej z Berlina. Partnerzy Gdańsk Convention Bureau (członkowie Gdańskiej Organizacji Turystycznej) bezpłatnie wzięli udział spotkaniu.
 
"Uważam spotkanie za bardzo efektywne. Jeśli pozwoli nam na to budżet, chciałabym kontynuować tą formę promocji w przyszłości. Liczę jednak na większy osobowy udział naszych partnerów. Meeting plannerom zależy na otrzymaniu w ramach jednego spotkania kompleksowej informacji o różnorodnych obiektach. Bardzo pozytywne odebrali zaprezentowane hotele i docenili to, że mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami Hotelu Haffner, Dworu Oliwskiego oraz agencji Joyevent.pl" - Anna Górska, Prezes GOT/GCB.
 
Prezentacja GCB dostepna jest na slideshare:
http://prezi.com/4lwpljdyu0cx/monachium/


 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.

Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP).

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.