Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Jak reklamować hotel, pensjonat czy gospodarstwo agroturystyczne w internecie?

Napisany przez link, dnia 2019-08-08 21:47:36

Posiadając własny obiekt turystyczny należy zadbać o jego promocję. Pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach to internet stanowi największe narzędzie reklamowe. Warto jest więc wykorzystać jego potencjał, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty.

 

 

Nie zapominajmy, że konkurencja nie śpi. Strategia marketingowa powinna więc być dokładnie przemyślana, tak aby osiągnąć satysfakcjonujące efekty. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów i wskazówek jak promować hotel, pensjonat czy gospodarstwo agroturystyczne w internecie.

 

 

Strona www z blogiem

Zastanawiasz się jak promować hotel? Przede wszystkim zadbaj o stronę internetową. Nic ma nic gorszego niż przestarzała witryna, po której ciężko się poruszać. Zniechęca ona do zapoznania się z ofertą, a także sprawia, że zaufanie wobec naszej marki spadnie. Strona www powinna być nowoczesna oraz intuicyjna, zaprojektowana zgodnie ze standardami UI. Ważne jest to, aby zadbać o efektowną oprawę graficzną, która będzie robić wrażenie na osobach odwiedzających stronę, ale także pozytywnie wpłynie na łatwość odnajdowania informacji i poruszania się po serwisie. Nie bez znaczenia jest również układ elementów. Priorytetem jest to, aby znalezienie niezbędnych elementów odbywało się maksymalnie łatwo i intuicyjnie.

Lepsze efekty uzyskamy, jeśli zadbamy nie tylko o stronę, ale również bloga firmowego. Wiele osób nie ma pojęcia w jakim celu go prowadzić i jakie posty na niego wstawiać. Blog na stronie hotelu to dobry sposób na ściągnięcie ruchu organicznego z Google. Warto więc zastanowić się jakich dodatkowych informacji mogą poszukiwać nasi potencjalni klienci - może miejsc pod Warszawą na weekendowy wypad? Może atrakcji turystycznych w danej okolicy? Dostarczmy im tę wiedzę i ściągnijmy na swoją stronę!

Dobrze, jeśli wpisy będą interesujące oraz przydatne dla osób odwiedzających daną miejscowość. Możemy pisać np. o zabytkach znajdujących się w pobliżu, trasach rowerowych, czy też atrakcjach dla dzieci. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby posty miały charakter ogólny. Mogą one dotyczyć np. podróżowania z niemowlakiem, pakowania walizek, organizacji czasu na urlopie. Osoba, która trafi na nasz blog z pewnością zapozna się z ofertą obiektu.

 

 

Pozycjonowanie strony

Widoczność naszej marki w wyszukiwarce Google jest bardzo ważna. Istotne jest to, aby proces pozycjonowania został przeprowadzony w sposób profesjonalny. Jest to szereg działań on-site oraz off-site, dzięki którym prowadzona przez nas strona ma szansę znaleźć się na samym szczycie. Przekłada się to na wzrost wartościowego ruchu na stronie. Warto wiedzieć, że większość użytkowników sieci przegląda jedynie strony, które znajdują się na samej górze wyników wyszukiwania. Dobrze jest skorzystać z wsparcia ekspertów, którzy dopasują zakres działań do naszych indywidualnych potrzeb. Pozycjonowanie stron wymaga m.in. optymalizacji witryny, serwera, zbudowania odpowiedniej architektury i linkbuildingu. Duże znaczenie ma również to, aby strona ładowała się szybko, a także była responsywna (przystosowana do urządzeń mobilnych). 

 

 

Google ADS

Google ADS to świetna opcja, jeśli zależy nam na natychmiastowych efektach. To linki sponsorowane, które wyświetlają się niezależnie od naturalnych wyników wyszukiwania, a także reklamy w sieci Google, bannery i reklamy wideo na Youtube. Dzięki temu odnośnik do naszej strony znajduje się w mocno wyróżnionym miejscu. Oczywiście taka forma promocji wymaga opłaty - na szczęście w przypadku reklam w wynikach wyszukiwania, nie płacimy za liczbę wyświetleń, a liczbę kliknięć. Warto dodać, że reklama Google ADS może mieć charakter czasowy. To od nas zależy, jak długo będzie trwać taka promocja w wyszukiwarce, kiedy będzie wyświetlana, oraz w jakich lokalizacjach.

 

 

Social media

Obecność hotelu w social mediach to podstawa. Dobrze jest założyć firmowe konto hotelu, czy też pensjonatu. Warto udzielać się na Facebooku i Intstagramie oraz pamiętać o rosnącym w siłę TikToku. To media cieszące się ogromną popularnością. Oczywiście musimy pamiętać o systematycznym wstawianiu nowych postów. Ważne jest to, aby utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Powinniśmy odpisywać na komentarze oraz wiadomości. Pamiętajmy również, że prowadząc bloga firmowego już na starcie będziemy mieli garść gotowych wpisów do udostępnienia np. na Facebooku!

 

 

Współpraca z influencerami 

Posiadając firmowe konta w mediach społecznościowych możemy podejmować współprace z influencerami. Na czym to polega? Wystarczy znaleźć osobę z dużą liczbą obserwujących (pasujących do profilu naszych klientów), a następnie zaproponować jej współpracę. Może ona mieć wiele różnych form. Bardzo często oferuje się darmowy pobyt w obiekcie w zamian za reklamę. Influencer jest zobowiązany do tego, aby zareklamować nasz obiekt na swoim profilu. Jeśli posiada on duże zasięgi, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że popularność naszej marki wzrośnie. Uważajmy jednak na osoby, które posiadają sztucznie nabitych obserwujących. Jeśli dominują tutaj puste konta, to istnieje duże ryzyko tego, że followersi zostali wykupieni. Realne zasięgi takiego influencera są bardzo małe.

Chcesz poznać pozostałe sposoby na promocję hotelu, pensjonatu czy gospodarstwa agroturystycznego?

 

Więcej: http://keep-going.pl/

Użyte tagi: reklama, hotele, pensjonaty, strona, seo, pozycjonowanie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.