Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Pozycjonowanie lokalne, na długi ogon czy okresowe? Który z tych 3 rodzajów pozycjonowania wybrać?

Napisany przez link, dnia 2020-08-20 20:59:59

Pozycjonowanie strony internetowej to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję firmy w internecie. Firmowa strona internetowa, która znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania, ma szansę przyciągnąć dużą ilość nowych klientów, zainteresowanych usługami danej firmy.

Pozycjonowanie lokalne, na długi ogon czy okresowe - które z nich będzie najskuteczniejsze?

 

  1. Dla kogo pozycjonowanie lokalne?

  2. Pozycjonowanie strony internetowej na długi ogon

  3. Firmowa strona internetowa a pozycjonowanie okresowe

 

Wykorzystując te trzy metody pozycjonowania można uzyskać zadowalające efekty. Trzeba je jednak dobrze dopasować do własnych oczekiwań i zapotrzebowania konkretnej firmy na zasięg promocji.

 

Dla kogo pozycjonowanie lokalne?

 

Pozycjonowanie strony firmowej na rynku lokalnym to najtańsza forma pozycjonowania. Polega głównie na dodawaniu do frazy kluczowej nazwy danej lokalizacji, np. miasta lub województwa. Z tej formy pozycjonowania korzystają głównie dwa typy organizacji:

  • firmy, które kierują swoje usługi do lokalnych odbiorców, np. zakłady fryzjerskie, kancelarie prawne, biura rachunkowe, itp.

  • firmy o okrojonym budżecie na pozycjonowanie.

 

Jeśli w zasięgu zainteresowania przedsiębiorcy jest lokalne pozycjonowanie strony internetowej w Grodzisku Wielkopolskim, powinien on zainteresować się doświadczonymi firmami, świadczącymi takie usługi.

 

 

 

Pozycjonowanie strony internetowej na długi ogon

 

Pozycjonowanie strony internetowej na długi ogon to opcja coraz chętniej wykorzystywana przez wiele firm, jednak grupą, która najczęściej stosuje tę metodę są sklepy internetowe. Jest tak z kilku powodów. Po pierwsze, ten rodzaj pozycjonowania pozwala znacznie zmniejszyć koszty reklamy Google Ads. Po drugie, pozycjonowanie na długi ogon zapewnia mniejszą konkurencję. I wreszcie po trzecie - internauci coraz częściej wyszukują produkty, wykorzystując długie i dokładne nazwy. To wszystko sprawia, że pozycjonowanie na długi ogon, czyli dokładną frazę kluczową, przynosi wymierne efekty.

Poznaj - SEO Wytłumaczone: Podstawy i sekrety optymalizacji

Firmowa strona internetowa a pozycjonowanie okresowe

 

Pozycjonowanie okresowe wykonywane jest przed okazjami, które szczególnie dotyczą działalności danej firmy. Korzystają z niego np. sklepy z zabawkami przed Dniem Dziecka czy firmy stawiające blogi dotyczące konkretnego rodzaju usług związanych z Bożym Narodzeniem. To dobra opcja również dla sklepów, które planują dużą promocję lub wyprzedaż. Wybierając pozycjonowanie okresowe, działania należy podejmować na kilka miesięcy przed daną okazją, aby zapewnić sobie wystarczającą do osiągnięcia celu ilość czasu.

Użyte tagi: pozycjonowanie, seo, reklama

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.