Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Incentive:

Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON 2011 - Podsumowanie

Targi TOUR-SALON

Kilka słów:

Tegoroczna, 22. edycja największych w Polsce Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON, która odbyła się w dniach 19-22 października okazała się prawdziwie międzynarodowym wydarzeniem. Na targach zaprezentowało swoją ofertę 750 firm z 43 krajów. Wystawcy podkreślają, że udział w targach TOUR-SALON to wspaniała okazja umocnienia wizerunku firmy, a także miejsce bezpośredniego spotkania specjalistów i wymiany doświadczeń z branży.

Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON 2011 - Podsumowanie

Więcej

Kolejna wizyta zagranicznych touroperatorów w Gdańsku i Regionie

PR

Kilka słów:

W dn. 7-9.11.2011 Gdańsku i Regionie odbyła się kolejna wizyta studyjna dla zagranicznych dziennikarzy, agencji eventowych i touroperatorów. Przyjazd 8 gości zorganizowała na zlecenie Gdańsk Convention Bureau (GCB) firma ATP activity - PCO (Profesjonalny Organizator Kongresów). Gdańsk Convention Bureau zaprosiło do Trójmiasta gości z Wielkiej Brytanii i Niemiec, Norwegii oraz Danii. Goście przylecieli do Gdańska w poniedziałek rano.

Kolejna wizyta zagranicznych touroperatorów w Gdańsku i Regionie

Więcej

Konferencja: Event Manager – Człowiek Renesansu

PR

Kilka słów:

Nie od dzisiaj wiadomo, że event manager to człowiek-orkiestra. Uniwersalna jednostka do zadań specjalnych i rzeczy niemożliwych „na wczoraj”. Poza wnikliwą znajomością rynku eventowego, najnowszych trendów i narzędzi, a także posiadania ogólnej wiedzy marketingowej musi dysponować o wiele szerszym zasobem wiedzy do swojej pracy.

Konferencja: Event Manager – Człowiek Renesansu

Więcej

Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”

PR

Kilka słów:

W historycznych wnętrzach Centrum Bankowo-Finansowego, przy ul. Nowy Świat 6/12, dnia 14 września 2011, odbyło się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), pod hasłem „Nastroje Branży Eventowej”. W wydarzeniu uczestniczyło kilkudziesięciu przedstawicieli branży ze strony agencji, hoteli, podwykonawców oraz zleceniodawców.

Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”

Więcej

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza - wywiad z zarządcą obiektu.

PR

Kilka słów:

Wywiad z Panią Katarzyną Bobowską - zarządcą Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza w Warszawie.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza - wywiad z zarządcą obiektu.

Więcej

Katarzyna Bobowska z Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza nominowana w konkursie Osobowość Roku MICE Poland 2010

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Warszawa, 6 grudnia 2010 r. – Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza na warszawskim Mokotowie została nominowana do nagrody Osobowość Roku MICE Poland 2010 w kategorii Menedżer Obiektu.

Katarzyna Bobowska z Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza nominowana w konkursie Osobowość Roku MICE  Poland 2010

Więcej

STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ (SBE)

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

1.Co to jest event ? 2.Kto tworzy branżę eventową ? 3.Czym jest SBE ? 4.Historia SBE. 5.Zarząd SBE. 6.Dane kontaktowe.

STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ (SBE)

Więcej

Najlepsze miejsca na eventy

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Scenariuszy na event jest tyle, ile agencji. Jeszcze więcej jest miejsc na ich organizację. Wszystko zależy od tego, co chce się zorganizować, jakimi funduszami się dysponuje, jaki chce się osiągnąć efekt oraz dla kogo przygotowuje się imprezę.

Najlepsze miejsca na eventy

Więcej

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Międzynarodowa Konferencja 19-22 stycznia 2010, Warszawa

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja

Więcej

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

19-22 stycznia 2010, Warszawa

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja

Więcej

Strona: 13 4 5 6 7

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.