Artykuły i poradniki Media Społecznościowe:
3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage
KBR
Kilka słów:
W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.
Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych
M-S-M
Kilka słów:
Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.
EventCamp – szkolenia i networking. Projekt edukacyjny dla branży eventowej
J Krzysiek
Kilka słów:
Działania SBE od początku istnienia organizacji skupiają się przede wszystkim na działalności szkoleniowej i networkingowej. Po cieszących się dużym zainteresowaniem warsztatach „Kierunek-Event”, nadszedł czas na stworzenie nowej platformy szkoleniowej EventCamp – mówi Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE, Kierownik Zespołu ds. Edukacji.
Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA
M-S-M
Kilka słów:
W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.