Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Parasol:

Pokrowce na meble ogrodowe - dlaczego warto w nie zainwestować?

white12

Kilka słów:

Meble ogrodowe to inwestycja, która może przynieść wiele radości przez wiele lat. Dzięki nim możemy spędzać przyjemne chwile na świeżym powietrzu, ciesząc się komfortem i funkcjonalnością. Niemniej jednak, aby nasze meble ogrodowe służyły nam jak najdłużej, warto zainwestować w odpowiednie pokrowce ochronne. W poniższym artykule omówimy dlaczego warto to zrobić oraz jakie rodzaje pokrowców są dostępne na rynku.

Pokrowce na meble ogrodowe - dlaczego warto w nie zainwestować?

Więcej

Mocne parasole ogrodowe: Idealny dodatek do Twojego ogrodu

white12

Kilka słów:

Jednym z najważniejszych aspektów aranżacji przestrzeni na zewnątrz jest wybór odpowiedniego parasola ogrodowego. To właśnie on może dodać Twojemu ogrodowi nie tylko cienia, ale również stylu. Kiedy jednak mowa o wyborze idealnego modelu, ważne jest, aby zwrócić uwagę na moc parasola. To jest kluczowe, szczególnie w kontekście zmieniających się warunków pogodowych. Czyżbyś zastanawiał się, jak wybrać mocny parasol ogrodowy? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Mocne parasole ogrodowe: Idealny dodatek do Twojego ogrodu

Więcej

Gadżety reklamowe - czy warto w nie inwestować?

link

Kilka słów:

Gadżety reklamowe to doskonałe narzędzie marketingowe. Ich zadaniem jest promocja firmy w niebanalny sposób. Jak jednak stworzyć skuteczne gadżety reklamowe? Jakie przedmioty sprawdzą się w tej roli najlepiej?

Gadżety reklamowe - czy warto w nie inwestować?

Więcej

Zapachy samochodowe jeden z najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych

white

Kilka słów:

W momencie, gdy słyszymy hasło upominki reklamowe, pierwsze co przychodzi nam jako szybkie skojarzenie, to breloczki, kubki lub niekiedy artykuły piśmienne.

Zapachy samochodowe jeden z najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych

Więcej

Gadżety firmowe na targi - jak zorganizować konkurs i zwrócić na siebie uwagę

LH

Kilka słów:

Targi branżowe to niemal najważniejsze wydarzenia, które pozwalają na budowę świadomości klientów. Umożliwiają ocieplenie wizerunku firmy i zaprezentowanie swojej nowej oferty interesantom oraz wysłanie wiadomości konkurencji, że powinni mieć się na baczności.

Gadżety firmowe na targi - jak zorganizować konkurs i zwrócić na siebie uwagę

Więcej

Piknik firmowy to wciąż najmodniejsza forma integracji z pracownikami

WP

Kilka słów:

Firmowe wyjście na kolację do restauracji czy drinka do baru należą już do jednych z najbardziej przestarzałych form organizacji spotkań pracowników. Zobacz dlaczego, teraz wiodącym trendem jest organizacja pikników firmowych.

Piknik firmowy to wciąż najmodniejsza forma integracji z pracownikami

Więcej

Korzyści z korzystania z gadżetów promocyjnych

LH

Kilka słów:

Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych?

Korzyści z korzystania z gadżetów promocyjnych

Więcej

Majówka 2014

M-S-M

Kilka słów:

Romantyczny weekend nad morzem, a może długi weekend w górach aktywnie z rodziną? Już niedługo zacznie się wielkie planowanie majowego odpoczynku.

Majówka 2014

Więcej

Podsumowanie konferencji Marketing Miejsc Trendy 2013

PR

Kilka słów:

15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu.

Podsumowanie konferencji Marketing Miejsc Trendy 2013

Więcej

Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”

PR

Kilka słów:

W historycznych wnętrzach Centrum Bankowo-Finansowego, przy ul. Nowy Świat 6/12, dnia 14 września 2011, odbyło się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), pod hasłem „Nastroje Branży Eventowej”. W wydarzeniu uczestniczyło kilkudziesięciu przedstawicieli branży ze strony agencji, hoteli, podwykonawców oraz zleceniodawców.

Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”

Więcej

Strona: 1 2

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.