Artykuły i poradniki Parasol:
Pokrowce na meble ogrodowe - dlaczego warto w nie zainwestować?
white12
Kilka słów:
Meble ogrodowe to inwestycja, która może przynieść wiele radości przez wiele lat. Dzięki nim możemy spędzać przyjemne chwile na świeżym powietrzu, ciesząc się komfortem i funkcjonalnością. Niemniej jednak, aby nasze meble ogrodowe służyły nam jak najdłużej, warto zainwestować w odpowiednie pokrowce ochronne. W poniższym artykule omówimy dlaczego warto to zrobić oraz jakie rodzaje pokrowców są dostępne na rynku.
Mocne parasole ogrodowe: Idealny dodatek do Twojego ogrodu
white12
Kilka słów:
Jednym z najważniejszych aspektów aranżacji przestrzeni na zewnątrz jest wybór odpowiedniego parasola ogrodowego. To właśnie on może dodać Twojemu ogrodowi nie tylko cienia, ale również stylu. Kiedy jednak mowa o wyborze idealnego modelu, ważne jest, aby zwrócić uwagę na moc parasola. To jest kluczowe, szczególnie w kontekście zmieniających się warunków pogodowych. Czyżbyś zastanawiał się, jak wybrać mocny parasol ogrodowy? Przyjrzyjmy się temu bliżej.
Gadżety reklamowe - czy warto w nie inwestować?
link
Kilka słów:
Gadżety reklamowe to doskonałe narzędzie marketingowe. Ich zadaniem jest promocja firmy w niebanalny sposób. Jak jednak stworzyć skuteczne gadżety reklamowe? Jakie przedmioty sprawdzą się w tej roli najlepiej?
Zapachy samochodowe jeden z najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych
white
Kilka słów:
W momencie, gdy słyszymy hasło upominki reklamowe, pierwsze co przychodzi nam jako szybkie skojarzenie, to breloczki, kubki lub niekiedy artykuły piśmienne.
Gadżety firmowe na targi - jak zorganizować konkurs i zwrócić na siebie uwagę
LH
Kilka słów:
Targi branżowe to niemal najważniejsze wydarzenia, które pozwalają na budowę świadomości klientów. Umożliwiają ocieplenie wizerunku firmy i zaprezentowanie swojej nowej oferty interesantom oraz wysłanie wiadomości konkurencji, że powinni mieć się na baczności.
Piknik firmowy to wciąż najmodniejsza forma integracji z pracownikami
WP
Kilka słów:
Firmowe wyjście na kolację do restauracji czy drinka do baru należą już do jednych z najbardziej przestarzałych form organizacji spotkań pracowników. Zobacz dlaczego, teraz wiodącym trendem jest organizacja pikników firmowych.
Korzyści z korzystania z gadżetów promocyjnych
LH
Kilka słów:
Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych?
Majówka 2014
M-S-M
Kilka słów:
Romantyczny weekend nad morzem, a może długi weekend w górach aktywnie z rodziną? Już niedługo zacznie się wielkie planowanie majowego odpoczynku.
Podsumowanie konferencji Marketing Miejsc Trendy 2013
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu.
Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”
PR
Kilka słów:
W historycznych wnętrzach Centrum Bankowo-Finansowego, przy ul. Nowy Świat 6/12, dnia 14 września 2011, odbyło się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), pod hasłem „Nastroje Branży Eventowej”. W wydarzeniu uczestniczyło kilkudziesięciu przedstawicieli branży ze strony agencji, hoteli, podwykonawców oraz zleceniodawców.
Strona: 1 2