Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Recepcja:

Meble biurowe – nie tylko ergonomia, to także relaks

WP

Kilka słów:

Strefy relaksu to wręcz niezbędny element każdej nowoczesnej przestrzeni biurowej. Standardy związane z employer brandingiem rozgościły się w polskich firmach na dobre – świadomość znaczenia przyjaznej pracownikowi kultury organizacyjnej wymogła na pracodawcach tworzenie kreatywnych rozwiązań w celu zapewnienia komfortu pracy. Oznacza to mniej więcej tyle, że urządzanie biura i stanowisk dla pracowników przestało się sprowadzać jedynie do zakupu mebli biurowych i odpowiedniego ich ustawienia.

Meble biurowe – nie tylko ergonomia, to także relaks

Więcej

Pokój sterowany głosem - Best Western testuje nowe narzędzie

M-S-M

Kilka słów:

Sztuczna inteligencja aktywowana głosem w hotelach? W ciągu najbliższych lat to możliwe. Best Western Hotels & Resorts w wybranych obiektach wprowadzi pilotażowy program wykorzystujący Amazon Echo Dot.

Pokój sterowany głosem - Best Western testuje nowe narzędzie

Więcej

Szkolenia hotelarskie

PR

Kilka słów:

Polecamy trzy szkolenia dla branży hotelarskiej z popularnego serwisu www.szkolenia24h.pl.

Szkolenia hotelarskie

Więcej

Jak cię widzą, tak cię piszą. Pomysły na hotelowe recepcje

WP

Kilka słów:

Opinia klienta na temat obiektu zależy od pierwszego wrażenia. Obskurna czy zaniedbana recepcja na wstępie zniechęci klienta. A przecież klient powinien poczuć się w hotelu jak w domu niemal, komfortowo i przyjemnie. Dlatego też do recepcji i jej pracowników należą specjalne zadania, związane z obsługą klienta.

Jak cię widzą, tak cię piszą. Pomysły na hotelowe recepcje

Więcej

Polska firma oprowadza niemieckich turystów!

WP

Kilka słów:

Aplikacja StayForLonger rozwija się bardzo dynamicznie nie tylko w Polsce, ale także poza granicami naszego kraju.

Polska firma oprowadza niemieckich turystów!

Więcej

Meble do recepcji – przywitaj gości w eleganckim stylu

WP

Kilka słów:

Recepcja jest szczególnym miejscem w hotelu. To właśnie tutaj następuje pierwszy kontakt z gośćmi i warto zadbać o to, aby był on jak najlepszy, co będzie rzutowało na pewno na dalsze zadowolenie z pobytu. Nie tylko ważne jest zatrudnienie kompetentnych recepcjonistów, którzy z uśmiechem na ustach będą gotowi do pomocy, ale również liczy się sam wygląd tej właśnie przestrzeni.

Meble do recepcji – przywitaj gości w eleganckim stylu

Więcej

Hotel Belvedere przyjmuje gości

Hotel Belvedere Resort & Spa****

Kilka słów:

Zarząd i pracownicy Hotelu Belvedere i Grupy TRIP dziękują za słowa wsparcia od Klientów i przedstawicieli branży turystycznej i eventowej. Belvedere działa i przyjmuje ponownie gości.

Hotel Belvedere przyjmuje gości

Więcej

Sieć Best Western sprawdziła, o co najczęściej pytają goście hotelowi

PR

Kilka słów:

Dostęp do Internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy też oferta rekreacyjna - to tylko niektóre z usług mających istotny wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele największej na świecie rodziny hotelowej Best Western sprawdzili, o co najczęściej pytają ich goście rezerwując pokój.

Sieć Best Western sprawdziła, o co najczęściej pytają goście hotelowi

Więcej

Aranżacja nowoczesnej recepcji w hotelach

PR

Kilka słów:

Współczesne recepcje coraz rzadziej przypominają bezosobowe poczekalnie dla klientów lub partnerów biznesowych. W projektowaniu miejsc, gdzie oczekuje się na zameldowanie w hotelu lub ważne spotkanie biznesowe dąży się obecnie do maksymalnego zindywidualizowania przestrzeni. Recepcja jest wizytówką firmy, do której przyjeżdżamy. Stąd coraz więcej zaskakuje oryginalnością wystroju. To wnętrza ciekawe, intrygujące, i na pierwszy rzut oka często zupełnie nie przypominające klasycznej recepcji.

Aranżacja nowoczesnej recepcji w hotelach

Więcej

Rok 2014 – rokiem branży HoReCa. Gotowi na boom po targach WorldHotel 2013

PR

Kilka słów:

Ubiegły rok przyniósł poprawę koniunktury na rynku branży gastronomicznej i hotelarskiej. Optymistyczne statystyki to między innymi efekt Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012, ale również wzrastającego popytu w związku ze spadającymi cenami pokoi hotelowych, dofinansowania inwestycji hotelarskich z funduszy unijnych, dobrych prognoz dla rynku turystycznego, a także mody na spożywanie posiłków poza domem i kilkudniowe wypady w kraju.

Rok 2014 – rokiem branży HoReCa. Gotowi na boom po targach WorldHotel 2013

Więcej

Strona: 1 2 3 4

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.