Artykuły i poradniki Reklama:
e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja 27-28 stycznia 2009, Warszawa
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.
e-konferencje w Discover Poland
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
www.e-konferencje.pl jest rewelacyjną stroną dla osób chcących znaleźć obiekty konferencyjne w Polsce – tego zdania jest DiscoverPoland, w którym w sierpniowym numerze możemy przeczytać artykuł na temat naszego katalogu internetowego.
Miasta XXI wieku
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Dzisiejsze miasta charakteryzują się zróżnicowaniem kulturowym, co wynika z ich zazwyczaj barwnej i długiej historii oraz umiejętności łączenia teraźniejszości, przeszłości oraz przyszłości. Wielkie aglomeracje naszych czasów są twórcze i konkurencyjne, ale jednocześnie chętne do współpracy z innymi gigantami dla dobra mieszkańców i prestiżu regionów.
Konferencja – Kariera Trenera
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Powiat poznański podejmuje wiele inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju ośrodków kształcenia, szkół oraz szkolnictwa wyższego, znajdujących się na jego terenie. Wynika to z przekonania, że to właśnie gruntowna edukacja stanowi podstawę dobrej kondycji całego społeczeństwa.
Warszawa - Gastronomia jako regionalny produkt turystyczny - konferencja
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Oferta naszych regionów jest bardzo różnorodna pod względem geograficznym a jednocześnie bogata w przeróżne walory smakowe, które są charakterystyczne dla danych obszarów. Dzięki temu piękne miejsca naszej ojczyzny przyciągają do siebie jeszcze mocniej gości z kraju i ze świata.
Pomysł na reklamę regionów turystycznych – regionalne potrawy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Legendy, podania, bajdy, ludowe opowieści, muzyka oraz pieśni - często przetrwałe z dawnych wieków, przekazywane z pokolenia na pokolenie - świadczą o bogactwie duchowym regionów, ich kulturowym dziedzictwie, zamożności.
Toruń – miasto, które walczy o nowych klientów biznesowych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Większość atrakcyjnych miast w Polsce promuje swoje walory tylko pod kątem turystyki rekreacyjnej, a więc zachwalając atrakcyjne położenie geograficzne, bogatą historię miasta oraz zabytki i ośrodki kulturalno – rozrywkowe. Niewiele jest miast w kraju, które tak jak Toruń postawiły na promocję swojego regionu z punktu widzenia turystyki kongresowej, konferencyjnej czy szkoleniowej.
Organizacja imprez - budowanie marki.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Przedsięwzięcia, spotkania takie jak imprezy integracyjne czy konferencje, seminaria to czynniki które wpływają na budowe, świadomość marki, dlatego nie warto powierzać realizacje takich przedsięwzięć amatorom.
Ekonomika turystyki
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
We współczesnym świecie w prawidłowościach rządzących produkcją dóbr i świadczeniem usług związanych z obsługą oraz ruchem turystycznym wyodrębniła się kolejna naukowa dyscyplina zwana ekonomiką turystyki. Jest to dyscyplina ekonomii.
Organizacja targów może być kosztem
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Podatnik uczestniczący w targach może zaliczyć do kosztów wydatki poniesione na ich organizację. Kosztem nie będą jedynie wydatki usługi gastronomiczne oraz na alkohol. Podlaski Urząd Skarbowy rozstrzygnął kwestię, czy koszty uczestnictwa w targach należy uznać za koszty reklamy, stanowiące w całości koszty uzyskania przychodów.