Artykuły i poradniki Reklamy:
3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage
KBR
Kilka słów:
W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.
Spójna identyfikacja wizualna gwarancją udanej reklamy
LH
Kilka słów:
Jaki jest sekret sukcesu kampanii reklamowych największych marek na świecie? Jest nim spójna identyfikacja wizualna. Odbiorcy zawsze mają pewność, z jaką firmą mają do czynienia, przez co bardziej przywiązują się do jej produktów lub usług. Wiedzą o tym również polskie firmy, które coraz częściej dbają, by ich materiały reklamowe były przygotowywane w sposób spójny, zgodny z określonymi regułami.
Zalety korzystania z usług biur nieruchomości
WP
Kilka słów:
Poszukiwania domu czy mieszkania do kupna lub wynajęcia mogą mieć różny przebieg. Można samodzielnie szukać interesujących ofert w sieci lub w prasie. Kolejnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnej agencji nieruchomości. To rozwiązanie zdecydowanie najwygodniejsze.
Reklamowanie firmowej strony internetowej
WP
Kilka słów:
Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Zasada ta działa również w Internecie. Jednak reklama firmowej strony internetowej rządzi się ciut innymi prawami niż reklama produktu, który możemy kupić w sklepie. Samo postawienie strony nie jest wystarczającym do tego, aby na niej zarabiać. Konieczne jest jej wypromowanie i sprawienie, aby potencjalni klienci do nas trafili.
Jaki jest cel szkoleń handlowych?
WP
Kilka słów:
Rynek handlu z roku na rok staje się bardziej konkurencyjny i wymagający. Nic zatem dziwnego, że firmy starają się prześcigać w wynikach sprzedażowych – w końcu to od ich wysokości zależy sukces firmy. Nie da się ukryć, że ogromny wpływ na nie mają sprzedawcy i handlowcy – to oni robią pierwsze wrażenie na Kliencie, oni też mogą w dużej mierze wpłynąć na to, czy Klient zdecyduje się na zakupy właśnie u nas.
Wyróżnij siebie i swoją firmę
A
Kilka słów:
O rozwoju i sukcesie każdej firmy decyduje liczba klientów, która korzysta z usług proponowanych przez przedsiębiorstwo. Każdy biznes musi postawić na skuteczną reklamę, bo tylko w taki sposób można zainteresować i pozyskać nowych klientów.
Branża hotelarska oczekuje większego wsparcia od państwa
M-S-M
Kilka słów:
Już w maju 2014 r. Krzysztof Milski (prezes Polskiej Izby Hotelarstwa)przedstawił na posiedzeniu Komisji Turystyki Sejmu RP "Diagnozę zahamowań w rozwoju polskiej branży hotelarskiej" – o czym przypomina dzisiaj Onet.pl.
Twój hotel jest na pustyni, a nie w dżungli.
M-S-M
Kilka słów:
Wielu menedżerów obiektów hotelowych uważa, że przy tak dużej konkurencji i gąszczu najróżniejszych rozwiązań trudno przebić się do klienta ze swoją ofertą. Natomiast klienci widzą to zupełnie inaczej, jak?
Best Western International zbiera prestiżowe laury
M-S-M
Kilka słów:
Aż 20 Adrianów, nagród Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI), zdobyło za 2013 rok Best Western International. Na zorganizowanej pod koniec lutego w Nowym Jorku gali wyróżniony został również David Kong – szef sieci otrzymał nagrodę za całokształt pracy.
PR manager i social media manager w hotelu
M-S-M
Kilka słów:
W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.