Artykuły i poradniki Seo:
Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm
KBR
Kilka słów:
Content marketing jest obecnie najlepiej rokującą na przyszłość gałęzią marketingu. Podczas, gdy wiele form oddziaływania na użytkowników internetu wyczerpało już swoją formułę, marketing treści nie tylko zwiększa swoją skuteczność w walce o klienta, ale też rozwija się jego instrumentarium, powstają nowe rozwiązania, które pozwalają coraz szybciej docierać do większej liczby odbiorców.
Reklamowanie firmowej strony internetowej
WP
Kilka słów:
Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Zasada ta działa również w Internecie. Jednak reklama firmowej strony internetowej rządzi się ciut innymi prawami niż reklama produktu, który możemy kupić w sklepie. Samo postawienie strony nie jest wystarczającym do tego, aby na niej zarabiać. Konieczne jest jej wypromowanie i sprawienie, aby potencjalni klienci do nas trafili.
Ciekawe miejsca na szkolenia dla firm
J Krzysiek
Kilka słów:
Polecamy ciekawe miejsca na szkolenia dla firm.
Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
J Krzysiek
Kilka słów:
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości? A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Konferencja e-marketingowa Travel 2.0
PR
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Grupą eholiday.pl oraz portalem hotelarskim HotelNews.pl organizują w dniach 19-20 października 2011r., ogólnopolską konferencję marketingową Travel 2.0.
Eksperci z zakresu e-turystyki spotkają się na Tour Salonie
PR
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Grupą eholiday.pl oraz portalem hotelarskim HotelNews.pl realizują nowy projekt – ogólnopolską konferencję marketingową Travel 2.0. Spotkanie odbędzie się podczas dni branżowych targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 w Poznaniu.
Aktualności z Portalu RynekHoreca.pl
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Miło nam poinformować, iż z dniem 15 maja 2010 Pani Anna Pasławska-Mioduszewska- Redaktor Naczelna Portali www.rynekhoreca.pl i www.medicalonline.pl objęła również stanowisko Dyrektora ds. Reklamy w Wydawnictwie Passeo.
Nowy portal dla branży HoReCa
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Portal Rynekhoreca.pl jest nową bazą informacji oraz miejscem kontaktów pracowników usług sektora hotelarstwa i gastronomii. Platforma www.rynekhoreca.pl ma za zadanie połączyć dwie funkcje: codziennie dostarczać nowych wiadomości z rynku hotelarsko-gastronomicznego i umożliwić kontakt pomiędzy osobami z branży.
e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27-28 stycznia 2009, Warszawa To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.