Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Ulotki:

Druk wizytówek ‒ oferta drukarni online

white

Kilka słów:

Wizytówki wiele mówią o całej firmie, jej właścicielu czy konkretnym pracowniku. Dobrze więc zadbać o to, by te niepozorne niewielkie kartoniki doskonale prezentowały się i, by znajdowały się na nich wszystkie istotne informacje. Co jeszcze warto wiedzieć na temat wizytówek i gdzie można je wydrukować?

Druk wizytówek ‒ oferta drukarni online

Więcej

Medale okolicznościowe na zamówienie - pozostaw pozytywne wrażenie!

white

Kilka słów:

W życiu każdej organizacji koniec roku to okres nie tylko podsumowań, ale też pierwszych planów na kolejny rok. Jedną z ich części są wydatki na marketing. Co warto uwzględnić w budżetach marketingowych na 2020 rok?

Medale okolicznościowe na zamówienie - pozostaw pozytywne wrażenie!

Więcej

Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę

link

Kilka słów:

Każdy przedsiębiorca z pewnością wie, jak niełatwe jest zdobywanie nowych klientów, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Trudno jest przetrwać na rynku bez odpowiedniej reklamy.

Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę

Więcej

Tłumaczenia specjalistyczne w biurze tłumaczeń

white

Kilka słów:

Tłumaczenia specjalistyczne obfitują w skomplikowaną, branżową terminologię i słownictwo. Właśnie dlatego poza perfekcyjną znajomością języka wymagają one dogłębnej znajomości sektora, którego dotyczą i specyfiki jego rejestru. Tłumaczenia specjalistyczne obejmują tematykę taką jak technika, marketing, medycyna, farmacja, informatyka, prawo, ekonomia, nauka.

Tłumaczenia specjalistyczne w biurze tłumaczeń

Więcej

Reklama zewnętrzna - co to jest?

link

Kilka słów:

Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.

Reklama zewnętrzna - co to jest?

Więcej

Torba reklamowa - gadżet, które docenią klienci

LH

Kilka słów:

Czasy, w których do promocji wystarczyły ulotki i plakaty, już dawno minęły. Obecnie przedsiębiorstwa powinny promować się na wiele innych sposobów, dbając o tworzenie pozytywnego wizerunku marki w grupie docelowej. W tym celu stawiają często na gadżety reklamowe, w tym torby bawełniane.

Torba reklamowa - gadżet, które docenią klienci

Więcej

Plakaty reklamowe dla firm - co powinny zawierać, aby były skuteczne?

WP

Kilka słów:

Dobrym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów jest plakat reklamowy, który stanowi jeden z elementów reklamy zewnętrznej. Skuteczna reklama firmy przy wykorzystaniu tego nośnika powinna zakładać dostosowanie się do nowoczesnej stylistyki dotyczącej projektów w przestrzeni publicznej.

Plakaty reklamowe dla firm - co powinny zawierać, aby były skuteczne?

Więcej

Recykling papieru w firmie - jak wprowadzić?

WP

Kilka słów:

Najprostszą metodą pozwalającą na ponowne wykorzystanie już raz użytego papieru jest np. wykorzystanie zadrukowanego z jednej strony arkusza jako brudnopisu lub pod kolejny wydruk czy kserokopię. Jeżeli dokument nie jest istotnym pismem, a zaledwie notatkami z konferencji dla własnego użytku, warto się zastanowić nad tego rodzaju rozwiązaniem.

Recykling papieru w firmie - jak wprowadzić?

Więcej

Ulotki i plakaty - skuteczność drukowanych nośników reklamowych

WP

Kilka słów:

Ulotki i plakaty to nośniki reklamy wykorzystywane przez marketingowców od dziesiątków lat. Mimo pojawienia się nowoczesnych technik, druk ulotek nadal jest chętnie zamawiany. W dużej mierze jest to zasługą skuteczności, jaką cechują się kampanie wykorzystujące druk plakatów lub ulotek.

Ulotki i plakaty - skuteczność drukowanych nośników reklamowych

Więcej

Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku

LH

Kilka słów:

Każda osoba stawiająca pierwsze kroki w biznesie musi liczyć się ze sceptycznym podejściem społeczeństwa do jej działań. Dużo trudniej mają nowo otwarte firmy czy działalności, o których istnieniu nikt jeszcze nie wie. Zaraz po otwarciu restauracji, kwiaciarni czy sklepu musisz w jakiś sposób rozreklamować swoje usługi. Najskuteczniejsze są najprostsze formy reklamy, takie jak ulotki czy plakaty. Ale czym powinna charakteryzować się ulotka, żeby odbiorca nie wyrzucił jej bez czytania do kosza?

Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku

Więcej

Strona: 1 2 3

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.