Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Nowoczesne hotele – nowoczesne wyposażenie.

Napisany przez M-S-M, dnia 2014-05-19 10:40:35

W poprzednim artykule poruszony został temat materiałów wykorzystywanych do prac wykończeniowych w hotelach, czyli o nowoczesnych tapetach, wykładzinach oraz sufitach. Dzisiaj powiemy więcej o tym, co obecnie króluje w wyposażeniu pomieszczeń użytkowych oraz o ciekawym rozwiązaniu wykorzystywanym w gastronomiach hotelowych.

Zaskakujące jest to, jak wiele osób odwiedzających hotele zwraca uwagę na zapach i jakość powietrza, a nie tylko na meble czy ściany. To właśnie walka o jakość powietrza w hotelach stała się w ostatnich latach kluczowym elementem decydującym o komforcie i wypoczynku gości. Jak uzyskać powietrze dobrej jakości?

Uzyskanie odpowiedniego powietrza w pomieszczeniach, w których codziennie używa się najróżniejszych substancji do sprzątania i dezynfekcji nie jest sprawą łatwą. Druga sprawa to duża rotacja gości, a co za tym idzie różnorodność bakterii, roztoczy i wirusów. To ogromny problem dla obiektów, gdy osoby obarczone alergiami czy astmą składają reklamację ze względu na pogarszający się stan zdrowia po pobycie w hotelu. A trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach liczba alergików jest ogromna, dlatego społeczeństwo bacznie przygląda się systemom wentylacyjnym i klimatyzacyjnym. Rozwiązaniem tego problemu jest technologia RCI w urządzeniach kompleksowo aktywujących powietrze. Takie urządzenia jak chociażby ActivTec (strona firmy http://activtek.pl/) zapewniają usuwanie z powietrza zapachów, zanieczyszczeń, alergenów, roztoczy, bakterii, wirusów i to nawet do 99, 99%.  Zastosowanie takiego urządzenia daje ciągły proces głębokiego oczyszczania wentylacji mechanicznej, co poprawia jakość powietrza i zwiększa komfort oddychania, dalej likwiduje nieprzyjemne zapachy na przykład z dymu tytoniowego oraz usuwa zagrożenia mikrobiologiczne, czyli wirusy i bakterie, a także pleśń i grzyby.

W hotelach oferujących sale konferencyjne liczy się odpowiednie wyposażenie, a w szczególności sprzęt, dzięki któremu przebieg spotkania będzie na najwyższym poziomie. Tu pragniemy wspomnieć o projektorach multimedialnych w technologii 3 LCD (strona firmy https://www.epson.pl/). Urządzenia takie jak projektory dające wręcz kinowy obraz są niezwykle potrzebne wszędzie tam, gdzie odbywają się zajęcia edukacyjne. Dobry projektor ma odpowiednią moc, z którą wyświetla obraz, mierzoną w lumenach, która zapewnia odpowiedni odbiór obrazu zarówno prelegentowi, jak i uczestnikom. Dalej warto zauważyć, że w technologii 3 LCD znika problem tak zwanego czasu pracy projektora. O co chodzi? Przede wszystkim o to, że w środku dnia, gdy istnieje duże rozproszenie światła, duże nasłonecznienie zwykle pojawia się problem słabej widoczności wyświetlanej prezentacji i zwykle w hotelach stosuje się rolety czy przyciemniane szyby, aby sala konferencyjna była komfortowa. Natomiast we wspomnianej wyżej technologii używa się lamp E-TORL, w której poprawiono jasność dzięki efektywnemu wykorzystaniu światła bez zwiększania jego mocy. Jednak to, co może być najważniejsze z punktu widzenia uczestników konferencji, to możliwość nagrywania prezentacji bez tak zwanych czarnych pasów przechodzących przez ekran, które męczą wzrok i utrudniają swobodne oglądanie nagrania. Dzięki temu do prezentacji można zwrócić kiedy tylko się chce.

 

Poznaj -

Tablica suchościeralna, marker, projektor, czyli co potrzebujesz, aby zorganizować udaną konferencję?

 

 


Na koniec chcemy podzielić się jeszcze jednym ciekawym rozwiązaniem, które obecnie stosuje się w gastronomiach hotelowych, a mianowicie wypożyczanie sprzętu gastronomicznego. Po co? Jest to idealne rozwiązanie dla tych obiektów, które nie mogą sobie pozwolić na pełne wyposażenie kuchni w najlepszy sprzęt do przygotowywania różnorodnych potraw. Nie jest przecież tajemnicą, że sprzęt ten jest bardzo drogi i hotelarze ograniczają wydatki na kuchnię do koniecznego minimum. Problem pojawia się w sytuacji, gdy hotel podejmuje się organizacji większej konferencji czy eventu i to ze ściśle określonym menu. Tu z pomocą przychodzą właśnie wypożyczalnie sprzętu gastronomicznego, które nie tylko przywożą niezbędny sprzęt, ale także odbierają brudny.

Jak widać hotele i obiekty konferencyjne zmieniają się i to bardzo, tak w odniesieniu do wyposażenia i wystroju, jak i od kuchni. W tak konkurencyjnych czasach wszystko w lokalu musi działać jak w szwajcarskim zegarku, bo drobne uchybienia są szybko wyłapywane przez klientów. Przegląd nowoczesnych obiektów pod tym linkiem.

M-S-M

Zachęcamy również do przeczytania poprzedniego artykułu.

Nowoczesny hotel - nowoczesne rozwiązania.

 

Użyte tagi: nowoczesne centra konferencyjne, tanie sale konferencyjne, wyposażenie dla hoteli

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.