Artykuły i poradniki Google:
Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014
J Krzysiek
Kilka słów:
17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.
Rozwój hotelu we współczesnych realiach.
M-S-M
Kilka słów:
W każdym przedsiębiorstwie, w każdej firmie i w każdym hotelu – odpowiednie zarządzanie pozwala na rozwój, innowacyjność i stabilizację. W dzisiejszych czasach klient przestaje zadawać sobie pytanie „dokąd jechać na wypoczynek”, ale „po co” i to należy sobie jak najszybciej uzmysłowić wdrażając kolejne rozwiązania.
Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.
PR manager i social media manager w hotelu
M-S-M
Kilka słów:
W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.
Wrocław - miasto idealne na konferencję
J Krzysiek
Kilka słów:
Wrocław to jedno z najszybciej rozwijających się polskich miast. Chodzi nie tylko o sektor turystyki, ale przede wszystkim o rozrost mieszczących się tam firm i pojawianie się kapitału zagranicznego, który pobudza gospodarkę Dolnego Śląska.
Turystyka biznesowa – to się opłaca!
M-S-M
Kilka słów:
Hotelarze wiedzą, jak ciężko zarabia się w kraju, w którym przez większą część roku panują niskie temperatury powietrza niesprzyjające aktywnej turystyce. Siłą rzeczy turystyka biznesowa stała się głównym motorem napędowym tego sektora.
Branża turystyczna zaangażowana w szkolenia
M-S-M
Kilka słów:
Nie od dziś wiadomo, że w zarówno turystyka, hotelarstwo, jak i gastronomia to takie branże, w których trzeba nieustannie podnosić kwalifikacje, zmieniać oferty czy poszerzać obszar działania – wszystko po to, aby utrzymać się w czołówce usługodawców i tym samym zapewnić wysokie zyski.
Z ręką na pulsie - Szkolenia i warsztaty dla branży hotelarskiej na targach WorldHotel
PR
Kilka słów:
Tradycyjny i internetowy marketing obiektu hotelowego, zasady inwestowania i kawa... Co mają wspólnego? Wszystkie staną się motywami przewodnimi szkoleń i merytorycznych spotkań, podczas nadchodzących VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013.
Pierwsza w Polsce aplikacja kongresowa-eventowa!
PR
Kilka słów:
Aplikacja GCBeVENT to jedyne takie narzędzie mobilne na polskim rynku branży spotkań. Dostępne na 4 systemy operacyjne - iOS, Android, BlackBerry oraz Windows Phone, może stać się przełomem w organizowaniu konferencji, kongresów i innych eventów w Polsce.
Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich
M-S-M
Kilka słów:
Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau, Anna Górska, została członkiem kapituły, która co roku wybiera Ambasadorów Kongresów Polskich. Kadencja potrwa trzy lata, do 2015. Gdańsk i Region będę reprezentowane w kapitule po raz pierwszy.