Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Google:

Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014

J Krzysiek

Kilka słów:

17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.

Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia   podczas Targów WorldHotel 2014

Więcej

Rozwój hotelu we współczesnych realiach.

M-S-M

Kilka słów:

W każdym przedsiębiorstwie, w każdej firmie i w każdym hotelu – odpowiednie zarządzanie pozwala na rozwój, innowacyjność i stabilizację. W dzisiejszych czasach klient przestaje zadawać sobie pytanie „dokąd jechać na wypoczynek”, ale „po co” i to należy sobie jak najszybciej uzmysłowić wdrażając kolejne rozwiązania.

Rozwój hotelu we współczesnych realiach.

Więcej

Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.

Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce

Więcej

PR manager i social media manager w hotelu

M-S-M

Kilka słów:

W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.

PR manager i social media manager w hotelu

Więcej

Wrocław - miasto idealne na konferencję

J Krzysiek

Kilka słów:

Wrocław to jedno z najszybciej rozwijających się polskich miast. Chodzi nie tylko o sektor turystyki, ale przede wszystkim o rozrost mieszczących się tam firm i pojawianie się kapitału zagranicznego, który pobudza gospodarkę Dolnego Śląska.

Wrocław - miasto idealne na konferencję

Więcej

Turystyka biznesowa – to się opłaca!

M-S-M

Kilka słów:

Hotelarze wiedzą, jak ciężko zarabia się w kraju, w którym przez większą część roku panują niskie temperatury powietrza niesprzyjające aktywnej turystyce. Siłą rzeczy turystyka biznesowa stała się głównym motorem napędowym tego sektora.

Turystyka biznesowa – to się opłaca!

Więcej

Branża turystyczna zaangażowana w szkolenia

M-S-M

Kilka słów:

Nie od dziś wiadomo, że w zarówno turystyka, hotelarstwo, jak i gastronomia to takie branże, w których trzeba nieustannie podnosić kwalifikacje, zmieniać oferty czy poszerzać obszar działania – wszystko po to, aby utrzymać się w czołówce usługodawców i tym samym zapewnić wysokie zyski.

Branża turystyczna zaangażowana w szkolenia

Więcej

Z ręką na pulsie - Szkolenia i warsztaty dla branży hotelarskiej na targach WorldHotel

PR

Kilka słów:

Tradycyjny i internetowy marketing obiektu hotelowego, zasady inwestowania i kawa... Co mają wspólnego? Wszystkie staną się motywami przewodnimi szkoleń i merytorycznych spotkań, podczas nadchodzących VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013.

Z ręką na pulsie - Szkolenia i warsztaty dla branży hotelarskiej na targach WorldHotel

Więcej

Pierwsza w Polsce aplikacja kongresowa-eventowa!

PR

Kilka słów:

Aplikacja GCBeVENT to jedyne takie narzędzie mobilne na polskim rynku branży spotkań. Dostępne na 4 systemy operacyjne - iOS, Android, BlackBerry oraz Windows Phone, może stać się przełomem w organizowaniu konferencji, kongresów i innych eventów w Polsce.

Pierwsza w Polsce aplikacja kongresowa-eventowa!

Więcej

Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich

M-S-M

Kilka słów:

Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau, Anna Górska, została członkiem kapituły, która co roku wybiera Ambasadorów Kongresów Polskich. Kadencja potrwa trzy lata, do 2015. Gdańsk i Region będę reprezentowane w kapitule po raz pierwszy.

Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich

Więcej

Strona: 18 9 10 11 12

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.