Artykuły i poradniki Google:
Jak reklamować hotel, pensjonat czy gospodarstwo agroturystyczne w internecie?
link
Kilka słów:
Posiadając własny obiekt turystyczny należy zadbać o jego promocję. Pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach to internet stanowi największe narzędzie reklamowe. Warto jest więc wykorzystać jego potencjał, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty.
Pozycjonowanie stron www pomoże Ci rozwinąć Twój biznes
link
Kilka słów:
Wśród wielu strategii marketingowych, pozycjonowanie stron www zajmuje wciąż bardzo wysoką pozycję pod względem skuteczności i zainteresowania jego wykorzystaniem. Niezależnie od tego, czy chcesz wypromować sklep internetowy, firmową stronę wizytówkową, czy też osobistego bloga, pozycjonowanie jest narzędziem, dzięki któremu Twoja praca zostanie zauważona.
Mail firmowy - gdzie założyć i ile kosztuje?
white
Kilka słów:
Przeglądając nagłówki artykułów przewidujących przyszłość e-komunikacji zauważamy, że o poczcie elektronicznej nadal jest głośno i to w raczej tym mało pozytywnym aspekcie. Nadal są przeciwnicy tej formy komunikacji, którzy uważają, że mail wymiera. Na jego miejsce wchodzą formy kontaktu, które zajmują mniej czasu w codziennej komunikacji, zarówno tej prywatnej jak i służbowej. Czy aby na pewno?
Wynajem długoterminowy samochodu na topie
prasowe
Kilka słów:
Samochód firmowy - jaki powinien być? Wygodny, bezpieczny, reprezentacyjny, przestronny to właśnie najważniejsze cechy jakie powinien posiadać, ale pozostaje kwestia ceny modelu, który spełnia te kryteria. Czy cała inwestycja i zakup auta musi zostać odłożony w czasie ze względu na zaporową cenę?
Sale konferencyjne w hotelach biznesowych
kSeo
Kilka słów:
Jeśli szukamy odpowiedniego hotelu biznesowego na zorganizowanie konferencji, warto mieć na uwadze kilka wskazówek, które pomogą nam w wyborze odpowiedniego obiektu.
eWWWolucja Twojej firmy - postaw na marketing internetowy.
link
Kilka słów:
Z najnowszych badań wykonanych przez bank ING na potrzeby kampanii reklamowej "Dobry głos dla firm" wynika że ponad 60% mikro i małych firm inwestuje w marketing internetowy.
Marketing online - główne tendencje rozwoju
white
Kilka słów:
Marketing internetowy zmienia się bardzo szybko. Z roku na rok możemy obserwować nowe trendy. Każda osoba pracująca w branży powinna śledzić je na bieżąco. Jest to oczywiście niełatwe zadanie, ale wprawne oko szybko zauważy wszystkie nowinki i sprawdzi, czy faktycznie będą one miały wpływ na osiąganie celów nie tylko tych marketingowych, ale głównie biznesowych.
Google Sites - w jaki sposób samemu stworzyć stronę internetową?
link
Kilka słów:
Zbudowanie własnej strony internetowej może wydawać się nie lada wyzwaniem. Po części jest to prawda, ale poza pewnymi wyjątkami. Przykładem może być aplikacja Google Sites dzięki której każdy może stworzyć własną stronę internetową.
Rynek konferencji w Polsce, promocja
spon
Kilka słów:
Rosnący rynek obiektów konferencyjnych powoduje, że wyróżnienie się w tym sektorze wymaga dużo więcej wysiłku, niż jeszcze kilka lat wcześniej, dlatego właśnie działania marketingowe, powinny być rozbudowane i obejmować nieco więcej niż jeden kanał sprzedaży.
Szkolenia z marketingu – jak podnieść kwalifikacje swoich pracowników?
eactive
Kilka słów:
Dbanie o rozwój pracowników to podstawa w każdej firmie chcącej zatrudniać najlepszych specjalistów. Dla agencji SEO/SEM profesjonalne szkolenia z marketingu powinny być priorytetem. Zobacz w jaki sposób możesz zainwestować w wiedzę swoich pracowników dzięki organizacji szkoleń.