Artykuły i poradniki Google:
Jak zachowują się użytkownicy Google? 7 faktów, które warto poznać
LH
Kilka słów:
Wyszukiwarka Google jest w Polsce najpopularniejsza. W Polsce korzysta z niej ponad 93 procent internautów (źródło: gs.statcounter.com – dane na lipiec 2018), dlatego firmy i sklepy internetowe stawiają na reklamę w Google. Dzięki niej znacząco zwiększa się zainteresowanie ich ofertą, a zyski rosną szybciej niż w przypadku stosowania innych form promocji. Oto 7 faktów na temat zachowania użytkowników Google, które wpływają na skuteczność reklamy w wyszukiwarce.
Pozycjonowanie stron stało się obecnie rzeczą, bez której nie da się zaistnieć w sieci.
LH
Kilka słów:
O ile jeszcze kilka lat temu można było pisać ciekawe teksty lub oferować w sklepie internetowym produkty po atrakcyjnych cenach, a czytelnicy lub klienci prędzej czy później na pewno trafiliby na taką stronę, to aktualnie konkurencja jest ogromna i trzeba zainwestować naprawdę wiele czasu w działania związane z SEO, aby przełożyło się to na oczekiwane rezultaty.
Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?
LH
Kilka słów:
Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.
Wirtualny spacer po restauracji
RB
Kilka słów:
Współczesny człowiek żyjący w Europie nie ma wątpliwości, że internet to okno na świat. Jeżeli jakiegoś obiektu lub usługi nie ma w sieci, to znaczy, że nie istnieje. Ulotka to raczej zbyt słaba promocja, aby przyciągnąć klienta. Większość ludzi nie czyta zawartych tam informacji.
Agencje gotowe na wszystko
LH
Kilka słów:
Są tacy, którzy twierdzą, że jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Ta prawda nie zawsze znajduje potwierdzenie. Internet rzeczywiście stał się wspaniałym źródłem informacji i kanałem przekazu reklamowego, ale obecność w nim, choć ze wszech miar wskazana, nie zawsze jest absolutnie konieczna. A pragną jej niemal wszyscy aktywni na rynku.
Program lojalnościowy Best Western nagrodzony przez ekspertów rankingu U.S. News & World Report
M-S-M
Kilka słów:
Best Western Rewards już po raz piąty z rzędu w czołowej piątce rankingu
BW Premier Collection, jedna z najmłodszych marek w portfolio Best Western, liczy już 75 obiektów
M-S-M
Kilka słów:
Best Western Hotels & Resorts, największa na świecie rodzina hotelowa, ogłosiła, że BW Premier Collection – soft brand wchodzący w skład jej portfolio – obejmuje już 75 obiektów na całym świecie. BW Premier Collection stworzona została z myślą o niezależnych hotelarzach. To, co ją wyróżnia, to unikalny model biznesowy pay-for-performance.
Nowa generacja podróżników - Best Western zmienia się, aby lepiej odpowiadać na potrzeby millenialsów
M-S-M
Kilka słów:
Innowacyjne podejście, zamiłowanie do nowych technologii i otwartość na wyzwania. Millenialsi, pokolenie, którego nazwę w różnych kontekstach odmienia się przez wszystkie przypadki, znaczący wpływ wywarli także na rynek turystyczny. Z nową generacją podróżników zmieniają się bowiem nie tylko trendy i sposób zwiedzania, lecz również oczekiwania, którym muszą sprostać hotele.
Gdy piszesz tekst SEO…
lh
Kilka słów:
Gdy stawiasz swoje pierwsze kroki w branży SEO, jedno z najgorszych zleceń na tym etapie, jakie można dostać, to: „tekst o dowolnej tematyce”. Jeszcze gorzej jest, gdy nie masz możliwości zapytać o szersze wytyczne.
Wyposażamy salę konferencyjną – na co zwrócić uwagę?
WP
Kilka słów:
Wynajem sal konferencyjnych to w ostatnim czasie dobry sposób na zarabianie pieniędzy. Zarówno średnie jak i duże firmy bardzo chętnie zaczęły korzystać z możliwości organizowania szkoleń, wyjazdów integracyjnych i prezentacji produktowych. Osoby zainteresowane prowadzeniem tego typu działalności stają przed problemem wyboru odpowiedniego wyposażenia.