Artykuły i poradniki SM:
MTP silne wizerunkiem
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.
Konferencja, wideokonferencja, czy telekonferencja?
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Mamy w czym wybierać i dobrze... Dzięki wieloaspektowej ofercie możemy wybrać to, co dla nas najlepsze.
MICE Poland - pismo branży spotkań.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Kup pismo MICE Poland w formie elektronicznej. Polskie pismo branży spotkań, przeznaczone dla zleceniodawców i organizatorów wydarzeń w największych polskich firmach.
MTP umacnia pozycję lidera polskiego rynku targowego
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie po raz kolejny plasują się na pierwszym miejscu wśród polskich organizatorów targów - wynika z opublikowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego raportu statystycznego na temat polskiego rynku targowego w 2008 roku.
XIII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne - EuroGastro 2009
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Blisko 300 wystawców z Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Węgier i Włoch, prezentacja kompleksowej oferty dla sektora HoReCa, najwybitniejsi przedstawiciele branży, liczne imprezy towarzyszące – to tylko niektóre atrakcje tegorocznej edycji targów EuroGastro.
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne) ** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń… ** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza … wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe *
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.
Polska, jako kraj wielkich możliwości turystycznych podczas targów w Berlinie
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
125 wystawców z całej Polski w tym samorządów, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, biur podróży hoteli zrzeszeń i stowarzyszeń, punktów i centrów informacji turystycznej będzie się promowało na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej podczas tegorocznych berlińskich targów ITB trwających od 11 do 15 marca.
Na RemaDays kryzysu nie widać!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.
Od jutra startują targi reklamy RemaDays!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Blisko 460-ciu wystawców, liderów w swoich sektorach, zaprezentuje na targach RemaDays setki nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Targi organizowane przez poznańską firmę GJC Inter Media to okazja do prezentacji firm z takich sektorów jak upominki reklamowe, out&indoor czy technology. Równolegle z targami odbędzie się RemaCongress, podczas którego zwiedzający będą mieli sposobność, aby uczestniczyć m.in. w debacie redaktorów naczelnych czasopism marketingowych, a także w panelu konferencyjnym Gift Expert, poświęconym sprzedaży upominków reklamowych przez internet.