Artykuły i poradniki Marketing:
Pierwsze biuro Best Western w Polsce
BEST WESTERN Hotel Felix***
Kilka słów:
Wraz z początkiem lutego br. największa sieć hoteli na świecie otworzyła swoje pierwsze biuro w Polsce. Zlokalizowane w Skylight Building, w samym sercu stolicy, będzie oficjalną siedzibą Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Best Western na Polskę.
Superbrands dla Dr Irena Eris
Hotel**** SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój
Kilka słów:
Organizacja Superbrands po raz szósty wybrała najsilniejsze marki na polskim rynku. W najnowszej edycji projektu marka Dr Irena Eris została najsilniejszą polską marką!
Starwood rewolucjonizuje rynek programów lojalnościowych w hotelarstwie wprowadzając wyjątkowe benefity dla osób często podróżujących
Sheraton Warsaw Hotel
Kilka słów:
Program Starwood Preferred Guest wprowadza najbogatszą w historii ofertę benefitów dla elitarnej grupy osób często podróżujących. W skład oferty wchodzą: usługa 24 Hour Check In, indywidualny ambasador i dożywotni status członkowski.
Hotele andel’s najmodniejszymi hotelami w Polsce
andels Hotel**** Cracow
Kilka słów:
Warszawa, 26 stycznia 2012 – Hotele Vienna International Hotels & Resorts: andel’s w Łodzi i Krakowie oraz angelo w Katowicach znalazły się wśród najlepszych i najmodniejszych hoteli w Polsce według użytkowników portalu TripAdvisor. Największy na świecie turystyczny serwis internetowy przyznaje nagrody Travellers’ Choice od 10 lat.
Rok pod znakiem Best Western
HOTEL SYMFONIA
Kilka słów:
Według informacji ekspertów firmy konsultingowej Horwarth HTL, sieć Best Western jest obecnie drugą międzynarodową siecią hotelarską w Polsce pod względem liczby obiektów oraz piątą pod względem liczby oferowanych pokoi. Rok 2011 był dla Best Western w Polsce okresem gwałtownego rozwoju. Sieć otrzymała także kilka prestiżowych wyróżnień.
Już 400 liderów przemysłu spotkań zostało przeszkolonych przez GCB
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
W latach 2010-2011 Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizowało 8 szkoleń dla liderów branży spotkań pod nazwą Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych (TAOSB).
Nowa strategia Vienna International Hotels & Resorts podstawą dalszego rozwoju
angelo Hotel Katowice
Kilka słów:
Wiedeń, 14 grudnia 2011 – Przed Vienna International Hotels & Resorts (VI) otwiera się obiecująca przyszłość dzięki nowej strategii. Koncentruje się ona na świeżej koncepcji marki nadrzędnej, nowoczesnych technologiach i umocnieniu pozycji specjalisty z zakresu restrukturyzacji. Celem VI jako jednej z największych austriackich grup hotelowych jest kontynuacja rozwoju i ekspansja na nowe rynki.
Miejsce coworking Warszawa
PR
Kilka słów:
Samotna praca w zaciszu swojego domu może wydawać się doskonałym rozwiązaniem. Jednakże takie wrażenie możemy odnosić jedynie na początku. Najczęściej w domu pracują ci, dla których komputer jest podstawowym narzędziem pracy.
Pomorski rynek spotkań w 2010 roku w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
PR
Kilka słów:
Z przyjemnością informujemy, iż dostępna jest druga edycja raportu o stanie pomorskiego rynku spotkań za rok 2010 pn. "Promocja Turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Regionu. Pomorski rynek spotkań i perspektywy jego rozwoju". Raport dostępny jest w wersji drukowanej oraz elektronicznej na stronie www.gdanskconvention.pl.
Bursztyn, Morze, Zamki i Solidarność promują Województwo Pomorskie na rynku turystyki biznesowej
PR
Kilka słów:
Relacja z konferencji "Gdańsk & Region where business meets - cztery produktu turystyki biznesowej"