Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Przychody:

Program dla branży HoReCa zachęcający do podawania Lipton Ice Tea z posiłkiem w perfekcyjny sposób

M-S-M

Kilka słów:

Warszawa, 20 maja 2014 r. – W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa.

Program dla branży HoReCa zachęcający do podawania Lipton Ice Tea z posiłkiem w perfekcyjny sposób

Więcej

Turystyka przyjazdowa do Polski w 2013 r.

M-S-M

Kilka słów:

- informacja na podstawie wstępnych wyników badań.

Turystyka przyjazdowa do Polski w 2013 r.

Więcej

Zmiany w zespole Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza

PR

Kilka słów:

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza bardzo dobry. Przychody obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, czyli awansem i powiększeniem zespołu.

Zmiany w zespole Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza

Więcej

Euro 2012 - wydatki turystów zagranicznych powyżej oczekiwań

M-S-M

Kilka słów:

Zgodnie z oficjalnymi danymi, opublikowanymi na koniec lipca br. przez Instytut Turystyki, wydatki turystów zagranicznych podczas Euro 2012 w Polsce okazały się znacznie wyższe od prognoz zawartych w raporcie Impact, dotyczącym wpływu Euro 2012 na gospodarkę Polski, oraz wstępnych szacunków sporządzonych tuż po zakończeniu Turnieju. Zamiast zakładanych ok. 800 mln zł, obcokrajowcy w trakcie trzech tygodni Mistrzostw wydali w Polsce blisko 1 mld zł.

Euro 2012 - wydatki turystów zagranicznych powyżej oczekiwań

Więcej

ZDANIEM PRACODAWCÓW RP COWORKING TO DOBRY POMYSŁ NA OŻYWIENIE RYNKU PRACY

M-S-M

Kilka słów:

- Coworking to rozwiązanie popularne wśród przedstawicieli wolnych zawodów, tzw. freelancerów - architektów, grafików, programistów, tłumaczy, którym trudno jest zmobilizować się do pracy w domu – podkreśla ekspert Pracodawców RP, Wioletta Żukowska i przypomina, że coworking („mobilne biurka”) traktowany jest jako forma pośrednia pomiędzy pracą w biurze a telepracą.

ZDANIEM PRACODAWCÓW RP COWORKING TO DOBRY POMYSŁ NA OŻYWIENIE RYNKU PRACY

Więcej

Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą

PR

Kilka słów:

Jeśli podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy branża hotelarska zaprezentuje się zagranicznym kibicom z dobrej strony, może zagwarantować sobie znaczny wzrost zysków na wiele lat. Wcześniej należy jednak zwrócić uwagę na lekcje, jakie z organizacji dużych imprez sportowych wyciągnęły inne kraje.

Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą

Więcej

Starwood rewolucjonizuje rynek programów lojalnościowych w hotelarstwie wprowadzając wyjątkowe benefity dla osób często podróżujących

Sheraton Warsaw Hotel

Kilka słów:

Program Starwood Preferred Guest wprowadza najbogatszą w historii ofertę benefitów dla elitarnej grupy osób często podróżujących. W skład oferty wchodzą: usługa 24 Hour Check In, indywidualny ambasador i dożywotni status członkowski.

Starwood rewolucjonizuje rynek programów lojalnościowych  w hotelarstwie wprowadzając wyjątkowe benefity dla osób często podróżujących

Więcej

Condohotele zyskują na popularności

M-S-M

Kilka słów:

Coraz bardziej popularną drogą inwestowania na rynku nieruchomości w naszym kraju stają się tzw. condohotele. Taka stabilna lokata kapitału może być ciekawym pomysłem zwłaszcza w czasie zawirowań na rynkach finansowych.

Condohotele zyskują na popularności

Więcej

Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku

ARIA SOSNOWIEC HOTEL ORBIS

Kilka słów:

• W trzecim kwartale 2011 r. utrzymywał się trend wzrostowy: przychody ze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis wzrosły o 6,9% w ujęciu “like-for-like” (o 1,7% przy porównaniu danych raportowanych) do kwoty 193,3 mln zł

Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku

Więcej

PRZEKSZTAŁCENIA W SPÓŁCE MPM PRODUCT – SZANSA NA EFEKTYWNĄ DYWERSYFIKACJĘ BIZNESOWĄ

Hotel Med.&Spa Villa Park

Kilka słów:

W związku z nową strategią rozwoju Zarząd MPM Product sp. z o.o., ogłosił powstanie dwóch autonomicznych spółek: MPM agd S.A. oraz MPM Hotele Spa sp. z o.o. Utworzenie pierwszej z nich było konsekwencją wydzielenia ze struktur firmy pionów AGD i IT, następnie dotychczasowa spółka MPM Product zmieniła nazwę na MPM Hotele Spa sp. z o.o.

PRZEKSZTAŁCENIA W SPÓŁCE MPM PRODUCT – SZANSA NA EFEKTYWNĄ DYWERSYFIKACJĘ BIZNESOWĄ

Więcej

Strona: 1 2 3 4

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.