Artykuły i poradniki Przychody:
Program dla branży HoReCa zachęcający do podawania Lipton Ice Tea z posiłkiem w perfekcyjny sposób
M-S-M
Kilka słów:
Warszawa, 20 maja 2014 r. – W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa.
Turystyka przyjazdowa do Polski w 2013 r.
M-S-M
Kilka słów:
- informacja na podstawie wstępnych wyników badań.
Zmiany w zespole Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza
PR
Kilka słów:
Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza bardzo dobry. Przychody obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, czyli awansem i powiększeniem zespołu.
Euro 2012 - wydatki turystów zagranicznych powyżej oczekiwań
M-S-M
Kilka słów:
Zgodnie z oficjalnymi danymi, opublikowanymi na koniec lipca br. przez Instytut Turystyki, wydatki turystów zagranicznych podczas Euro 2012 w Polsce okazały się znacznie wyższe od prognoz zawartych w raporcie Impact, dotyczącym wpływu Euro 2012 na gospodarkę Polski, oraz wstępnych szacunków sporządzonych tuż po zakończeniu Turnieju. Zamiast zakładanych ok. 800 mln zł, obcokrajowcy w trakcie trzech tygodni Mistrzostw wydali w Polsce blisko 1 mld zł.
ZDANIEM PRACODAWCÓW RP COWORKING TO DOBRY POMYSŁ NA OŻYWIENIE RYNKU PRACY
M-S-M
Kilka słów:
- Coworking to rozwiązanie popularne wśród przedstawicieli wolnych zawodów, tzw. freelancerów - architektów, grafików, programistów, tłumaczy, którym trudno jest zmobilizować się do pracy w domu – podkreśla ekspert Pracodawców RP, Wioletta Żukowska i przypomina, że coworking („mobilne biurka”) traktowany jest jako forma pośrednia pomiędzy pracą w biurze a telepracą.
Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą
PR
Kilka słów:
Jeśli podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy branża hotelarska zaprezentuje się zagranicznym kibicom z dobrej strony, może zagwarantować sobie znaczny wzrost zysków na wiele lat. Wcześniej należy jednak zwrócić uwagę na lekcje, jakie z organizacji dużych imprez sportowych wyciągnęły inne kraje.
Starwood rewolucjonizuje rynek programów lojalnościowych w hotelarstwie wprowadzając wyjątkowe benefity dla osób często podróżujących
Sheraton Warsaw Hotel
Kilka słów:
Program Starwood Preferred Guest wprowadza najbogatszą w historii ofertę benefitów dla elitarnej grupy osób często podróżujących. W skład oferty wchodzą: usługa 24 Hour Check In, indywidualny ambasador i dożywotni status członkowski.
Condohotele zyskują na popularności
M-S-M
Kilka słów:
Coraz bardziej popularną drogą inwestowania na rynku nieruchomości w naszym kraju stają się tzw. condohotele. Taka stabilna lokata kapitału może być ciekawym pomysłem zwłaszcza w czasie zawirowań na rynkach finansowych.
Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku
ARIA SOSNOWIEC HOTEL ORBIS
Kilka słów:
• W trzecim kwartale 2011 r. utrzymywał się trend wzrostowy: przychody ze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis wzrosły o 6,9% w ujęciu “like-for-like” (o 1,7% przy porównaniu danych raportowanych) do kwoty 193,3 mln zł
PRZEKSZTAŁCENIA W SPÓŁCE MPM PRODUCT – SZANSA NA EFEKTYWNĄ DYWERSYFIKACJĘ BIZNESOWĄ
Hotel Med.&Spa Villa Park
Kilka słów:
W związku z nową strategią rozwoju Zarząd MPM Product sp. z o.o., ogłosił powstanie dwóch autonomicznych spółek: MPM agd S.A. oraz MPM Hotele Spa sp. z o.o. Utworzenie pierwszej z nich było konsekwencją wydzielenia ze struktur firmy pionów AGD i IT, następnie dotychczasowa spółka MPM Product zmieniła nazwę na MPM Hotele Spa sp. z o.o.